er det virkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

Elskermiinsøøn!

hej

sad lige og så tv og lige puslig kom der bare et mega puf på mit maveskind ? er det fordi han spaker ornlig nu?? har aldrig mærket ham spake så hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
det kunne godt lyde som om det er ham der lige viser han er der

Anmeld

24. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Caroline86 skriver:

det kunne godt lyde som om det er ham der lige viser han er der

det kom lige 3 gange , og så det stoppet igen hehe, er du sindsyg jeg kiggede noget hehe

Anmeld

24. maj 2009

Diana...

Jeg synes det er tidligt at kunne se på maven at han sparker det kunne jeg først sent han er jo ikke så stor endnu, men jeg ved det selvfølgelig ikke.

Anmeld

24. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Diana... skriver:

Jeg synes det er tidligt at kunne se på maven at han sparker det kunne jeg først sent han er jo ikke så stor endnu, men jeg ved det selvfølgelig ikke.

ku ikk se det , men mærke!

Anmeld

24. maj 2009

Diana...

Elias"s mor:) skriver:

ku ikk se det , men mærke!

Nåå så misforstod jeg det lige undskyld   men har du ikke kunne mærke det længe? Og jo det kunne godt være det 

Anmeld

24. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Diana... skriver:

Nåå så misforstod jeg det lige undskyld   men har du ikke kunne mærke det længe? Og jo det kunne godt være det 

har ikk ku mærke ""spak"" kun bobmler men der kom lige sådan en mega ""puf"" i siden 3-4 gange efter hianden ,

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Det er så forskelligt hvornår de begynder at sparke igennem... Julie begyndte først at sparke igennem da jeg var 28 - 29 uger henne.... Noget der omkring...
Før det, var det kun bobler jeg kunne mærke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.