Hvad ville i gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. september 2012

An&Jo

Ja jeg er altså lidt i tvivl nu..

Johannes var frisk hele formiddagen, og legede som han plejer, var fræk som han plejer osv.. Så fik han sin lur og stod efter 2 timer op med 38.4 i feber, han fik en panodil stikpille, 10 minutter efter kaster han op og jeg er her glad for at han har fået panodilen som stikpille.. der går 10 minutter og så leger han lidt, men går hen og lægger sig på sofaen igen, og 10 minutter efter kommer bølge nummer 2, og 20 minutter efter det kommer bølge nummer 3.. Han får taget temp igen, og den ligger på 38.7 jeg vælger at se tiden an, og tage temperaturen jævnlig.. Han ligger bare slap på sofaen, og vil hverken have kage eller boller (vi har været til fødselsdag ved svigerne siden imorges) og så ved vi at han er syg..
Drikkelsen bruger han egentlig bare til at skylle munden med, og tager kun ganske ganske lidt..
jeg synes så han bliver slappere og slappere og her da vi kommer hjem vælger jeg så at tage temp igen, og denne gang siger den 39.9, og han er stadig meget slap, han kan slet ikke finde ro til at sove, men hænger bare ved mig eller min kæreste, svigerne har valgt at aflaste os ved at tage hans dreng så han ikke bliver påvirket af det hele..

Men nu sidder jeg og overvejer at ringe til vagtlægen for at få hans syn på sagen, men er jeg bare pylleret?? Jeg har aldrig set ham hænge på den måde før, og det skal måske siges at han trækker vejret meget hurtigere end han normalt gør..

kom gerne med lidt råd piger her en sen aften..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Ring. det ville jeg gøre. God bedring med ham.

Anmeld

29. september 2012

*Toffee*

An&Jo skriver:

Johannes var frisk hele formiddagen, og legede som han plejer, var fræk som han plejer osv.. Så fik han sin lur og stod efter 2 timer op med 38.4 i feber, han fik en panodil stikpille, 10 minutter efter kaster han op og jeg er her glad for at han har fået panodilen som stikpille.. der går 10 minutter og så leger han lidt, men går hen og lægger sig på sofaen igen, og 10 minutter efter kommer bølge nummer 2, og 20 minutter efter det kommer bølge nummer 3.. Han får taget temp igen, og den ligger på 38.7 jeg vælger at se tiden an, og tage temperaturen jævnlig.. Han ligger bare slap på sofaen, og vil hverken have kage eller boller (vi har været til fødselsdag ved svigerne siden imorges) og så ved vi at han er syg..
Drikkelsen bruger han egentlig bare til at skylle munden med, og tager kun ganske ganske lidt..
jeg synes så han bliver slappere og slappere og her da vi kommer hjem vælger jeg så at tage temp igen, og denne gang siger den 39.9, og han er stadig meget slap, han kan slet ikke finde ro til at sove, men hænger bare ved mig eller min kæreste, svigerne har valgt at aflaste os ved at tage hans dreng så han ikke bliver påvirket af det hele..

Men nu sidder jeg og overvejer at ringe til vagtlægen for at få hans syn på sagen, men er jeg bare pylleret?? Jeg har aldrig set ham hænge på den måde før, og det skal måske siges at han trækker vejret meget hurtigere end han normalt gør..

Jeg synes du skal ringe til vagtlægen. Det er bedre at de tager stilling til om de vil se ham end at vi herinde kommer med ideer.

Jeg tror også det vil give dig en større tryghed at have snakket med en læge

God bedring med den lille purk

Anmeld

29. september 2012

An&Jo

Omsorgsgiver skriver:

Ring. det ville jeg gøre. God bedring med ham.

tak for svar, jeg vil prøve at ringe..

Anmeld

29. september 2012

An&Jo

*T* skriver:

Jeg synes du skal ringe til vagtlægen. Det er bedre at de tager stilling til om de vil se ham end at vi herinde kommer med ideer.

Jeg tror også det vil give dig en større tryghed at have snakket med en læge

God bedring med den lille purk

det er rigtigt, men vil jo heller ikke virke som total pyller mor, hvilket jeg kunne være bange for de tænker når det "bare" er feber..

Anmeld

29. september 2012

PernilleogLouis

Jeg ville ikke selv ringe men syns da du skal gøre det hvis du har det bedst med lige at høre vagtlægens mening.

Krydser finger for han snart er på toppen igen

Anmeld

29. september 2012

MortilElias2010

Man skal altid ringe, når barnet er fraværende og slap. Så giv dem et kald, det er en mors pligt også selvom hun måske i nogens øjne, er pyller" Lyt altid til din mavefornemmelse, dernæst andre! God bedring med ham. Syntes det lyder voldsomt og værd at ringe for. 

Anmeld

29. september 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

Jeg ville ikke ringe , men gør hvad du er mest tryg ved 

God bedring med ham 

Anmeld

29. september 2012

Laulund87

Jeg ville ikke ringe, men se an til i morgen måske

Anmeld

29. september 2012

*Toffee*

An&Jo skriver:

det er rigtigt, men vil jo heller ikke virke som total pyller mor, hvilket jeg kunne være bange for de tænker når det "bare" er feber..

Du er ikke en pyller mor. Du er en mor der har en dreng der har fået højere og højere feber op af dagen. Måske er det noget lægen kan hjælpe med og måske skal feberen "bare" forsvinde af sig selv. Og det er lige præcis det lægen kan hjælpe med at svare på  

Og skulle lægen endelig tænke at du er en pyller mor, så holder vedkommende det formentligt for sig selv  

Men det gælder om at du skal blive så tryg som muligt ved det der foregår, og så må andre tænke hvad de vil. Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.