Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har en Phil & Teds sport.
Den er godt brugt og det ene hjul skal skiftes.
Vi bor i Solbjerg. Vil gerne have 400 kr for den. Den er 2 ½ år gammel.
(ved godt det ikke er en paraply, men den er ikke så stor  
Sara. skriver: Vi har en Phil & Teds sport. Den er godt brugt og det ene hjul skal skiftes. Vi bor i Solbjerg. Vil gerne have 400 kr for den. Den er 2 ½ år gammel. (ved godt det ikke er en paraply, men den er ikke så stor  
Hej.Har du evt et billede af den?Og er det Solbjerg ved Århus? )
Jeg kan lige få taget et billede på mobilen og ligge ind?
Ja Solbjerg lidt syd for Århus....
Sara. skriver: Jeg kan lige få taget et billede på mobilen? Ja Solbjerg lidt syd for Århus....
Jeg kan lige få taget et billede på mobilen?
PT skriver: Jeg sender dig lige mit nummer - så kan du bare mms'e billedet - det er vist nemmere
Jeg sender dig lige mit nummer - så kan du bare mms'e billedet - det er vist nemmere
Bare i orden :-)
:-)
Sara. skriver: Har gået klapvognen igennem og den er meget mere slidt end jeg huskede :-(Så den vil jeg ikke sælge videre... Den ryger til genbrug / eller lossepladsen... Der skal bruges penge på at sætte nyt hjul / nye hjul i... og den er rusten osv.Undskyld jeg skrev her.
Har gået klapvognen igennem og den er meget mere slidt end jeg huskede :-(Så den vil jeg ikke sælge videre... Den ryger til genbrug / eller lossepladsen... Der skal bruges penge på at sætte nyt hjul / nye hjul i... og den er rusten osv.Undskyld jeg skrev her.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128