hva gør jeg ?? (penge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Anonym trådstarter

sagen er den at min x har haft sin mobilabonnemt i mit navn, og det gik fint med betalingerne til at starte med ( fra oktober sidste år gik fra ham i december sidste år), men den 1.7-12 får jeg en regning på 4000, hvor de 3500 er kun på hans mobil - ser ikke disse penge, og aftaler med selvskabet at jeg betaler 1.8.12

Den 1.8.12 får jeg en regning på 3100, 2600 på hans mobil. han vælger så at betale 1500 kr af dem til min konto og får stukket 700 i hånden ( disse penge er så fra den regning fra juli, dvs han nu mangler 1300 af juli regningen)

den 1.9 får jeg en regning på 1000- 500 på hans, han vælger så at betale mig de 2600 fra måneden før.

nu har jeg så fået en regning igen dog "kun" på 1000 kr, 500 på hans, jeg har fået 500
og han vil ikke give mig de resterende 1300 fra juli, og 500 for denne månede, plus den regning der kommer til 1.november ( dog kun 200 kr, da hans nr blev lukket i september), og han vil heller ikke betale mig børnepenge i denne månede..

Har flere penge udstående med ham, men dem ville banken og en advokat hjælpe mig med at få ud af ham, da det er et lån i banken vi skulle være fælles om som jeg kun har betalt af på. + vi var røget i rki sammen, jeg har betalt min halvdel, men han nægtede at betale hans, så den har jeg os betalt, da jeg ikke ville stå der pga han ikk ville betale.

er der nogen mulighed for at jeg kan få de telefon penge fra ham ?? min økonomi er blevet slået fuldstændig i stykker fordi han har gjort det nummer her

Undskyld at det blev langt og rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Dot D

Det er noget bøvl med sådanne pengesager. Men jeg ved ikke, om jeg har læst det forkert, står hans telefon STADIGVÆK i dit navn? For så er det da med at få fat i teleselskabet og få den over i hans navn.

Det kan ikke være dit problem med hans teleabonnement...

Håber virkeligt for dig, at du får dine penge retur

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Det er noget bøvl med sådanne pengesager. Men jeg ved ikke, om jeg har læst det forkert, står hans telefon STADIGVÆK i dit navn? For så er det da med at få fat i teleselskabet og få den over i hans navn.

Det kan ikke være dit problem med hans teleabonnement...

Håber virkeligt for dig, at du får dine penge retur

Det er lukket, blev det den 11.september

han kunne ikke få det over i hans navn da han står i rki med det selvskab..

Håber virkelig os jeg får mine penge, det er mange penge at undvære når man studere

Anmeld

29. september 2012

Dot D

Anonym skriver:

Det er lukket, blev det den 11.september

han kunne ikke få det over i hans navn da han står i rki med det selvskab..

Håber virkelig os jeg får mine penge, det er mange penge at undvære når man studere

Tænkte nok, at det var sådan noget, der var årsagen. Han er da den største idiot, han har da været udemærket klar over, hvad han har gjort. Det lyder måske hårdt, men kan have gjort det for at ramme dig, han må jo være klar over, at din økonomi ikke er til det

Men som jeg skrev før, håber virkeligt du får dine penge

Anmeld

29. september 2012

FruHolm <3

Ved ikk hvordan med telefonregnigen men med børnepengene ville jeg gå på kommunen, også søge fennem dem, så få. Du for den tid han ikk har betalt og han får en regning af dem og så får du dem fast fremover af kommunen og så skal han betale dem  

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Tænkte nok, at det var sådan noget, der var årsagen. Han er da den største idiot, han har da været udemærket klar over, hvad han har gjort. Det lyder måske hårdt, men kan have gjort det for at ramme dig, han må jo være klar over, at din økonomi ikke er til det

Men som jeg skrev før, håber virkeligt du får dine penge

Jo han er udemærket godt klar over hva han skylder mig, og hvor meget det påvirker min økonomi
ja det kan sagtens have noget at gøre med at han prøver at ramme mig, men det prøver han os igennem vores barn ved at lave om på altid hele tiden..

tak

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

Ved ikk hvordan med telefonregnigen men med børnepengene ville jeg gå på kommunen, også søge fennem dem, så få. Du for den tid han ikk har betalt og han får en regning af dem og så får du dem fast fremover af kommunen og så skal han betale dem  

Okay tak, vil li ringe og snakke med kommunen om det på mandag

Anmeld

29. september 2012

LMX

Få ALTID fædrebidraget til at køre via kommunen. Så får du pengene HVER gang og de kræver dem så efterfølgende af ham.

Så skal I heller ikke stå og diskutere omkring penge.

Pengene for telefonen håber jeg da at han hoster op med. Du har været ret large at hjælpe ham i den situation. Godt du har opsagt hans abb.

Anmeld

29. september 2012

dpb

Anonym skriver:

sagen er den at min x har haft sin mobilabonnemt i mit navn, og det gik fint med betalingerne til at starte med ( fra oktober sidste år gik fra ham i december sidste år), men den 1.7-12 får jeg en regning på 4000, hvor de 3500 er kun på hans mobil - ser ikke disse penge, og aftaler med selvskabet at jeg betaler 1.8.12

Den 1.8.12 får jeg en regning på 3100, 2600 på hans mobil. han vælger så at betale 1500 kr af dem til min konto og får stukket 700 i hånden ( disse penge er så fra den regning fra juli, dvs han nu mangler 1300 af juli regningen)

den 1.9 får jeg en regning på 1000- 500 på hans, han vælger så at betale mig de 2600 fra måneden før.

nu har jeg så fået en regning igen dog "kun" på 1000 kr, 500 på hans, jeg har fået 500
og han vil ikke give mig de resterende 1300 fra juli, og 500 for denne månede, plus den regning der kommer til 1.november ( dog kun 200 kr, da hans nr blev lukket i september), og han vil heller ikke betale mig børnepenge i denne månede..

Har flere penge udstående med ham, men dem ville banken og en advokat hjælpe mig med at få ud af ham, da det er et lån i banken vi skulle være fælles om som jeg kun har betalt af på. + vi var røget i rki sammen, jeg har betalt min halvdel, men han nægtede at betale hans, så den har jeg os betalt, da jeg ikke ville stå der pga han ikk ville betale.

er der nogen mulighed for at jeg kan få de telefon penge fra ham ?? min økonomi er blevet slået fuldstændig i stykker fordi han har gjort det nummer her

Undskyld at det blev langt og rodet

puha, den historie vakte minder Beløbet dog mindre og kun for en kort periode, da jeg lukkede det allerede ved første ubetalte regning... og ville ønske jeg aldrig havde ladet ham oprette i mit navn, men ung kærlighed gør blind og jeg lærte af min fejl...vi havde ikke samme selskab så de kørte seperat og heldigvis var min økonomi i top på daværende tidspunkt, så røg ikke i RKI da jeg jo bare betalte samtidig med at jeg lukkede...men har aldrig set skyggen af de penge da han droppede alt kontakt efterfølgende, efter jeg havde opsøgt ham et par gange for at finde en løsning på at få pengene retur (han gik vitterligt under jorden)... nå, ja bortset fra et enkelt opkald ca. ½år efter vi var gået fra hinanden, hvor han ønskede kontakt igen, men kun hvis jeg lovede ikke at nævne pengene mere jeg ringede aldrig retur for følte vitterligt ikke jeg havde behov for at snakke med ham om andet end lige de penge han skyldte mig... ved ikke helt hvad han havde regnet med?  

Anyways, så tror jeg desvære ikke der er meget du kan gør i forhold til at få pengene for telefonregningen retur, men børnepengene søger du om at få gennem kommunen så du ikke er afhængig af ham på den kant... så er det bare ham der kommer til at skylde kommunen

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.