sagen er den at min x har haft sin mobilabonnemt i mit navn, og det gik fint med betalingerne til at starte med ( fra oktober sidste år gik fra ham i december sidste år), men den 1.7-12 får jeg en regning på 4000, hvor de 3500 er kun på hans mobil - ser ikke disse penge, og aftaler med selvskabet at jeg betaler 1.8.12
Den 1.8.12 får jeg en regning på 3100, 2600 på hans mobil. han vælger så at betale 1500 kr af dem til min konto og får stukket 700 i hånden ( disse penge er så fra den regning fra juli, dvs han nu mangler 1300 af juli regningen)
den 1.9 får jeg en regning på 1000- 500 på hans, han vælger så at betale mig de 2600 fra måneden før.
nu har jeg så fået en regning igen dog "kun" på 1000 kr, 500 på hans, jeg har fået 500
og han vil ikke give mig de resterende 1300 fra juli, og 500 for denne månede, plus den regning der kommer til 1.november ( dog kun 200 kr, da hans nr blev lukket i september), og han vil heller ikke betale mig børnepenge i denne månede..
Har flere penge udstående med ham, men dem ville banken og en advokat hjælpe mig med at få ud af ham, da det er et lån i banken vi skulle være fælles om som jeg kun har betalt af på. + vi var røget i rki sammen, jeg har betalt min halvdel, men han nægtede at betale hans, så den har jeg os betalt, da jeg ikke ville stå der pga han ikk ville betale.
er der nogen mulighed for at jeg kan få de telefon penge fra ham ?? min økonomi er blevet slået fuldstændig i stykker fordi han har gjort det nummer her
Undskyld at det blev langt og rodet
Anmeld