(marts) Arg jeg er så vred !!! Lang aflæsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
0 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

Henni

Jeg er bare så vred på mine søstre lige nu.
Vores forældre skal holde sølvbryllup nu her i næste måned og i den anledning skal der jo holdes noget fest og noget morgensang, men jeg har ikke været med til at planlægge noget af det overhovedet da jeg jo står med en lille baby med kolik. Det har indtil i dag ikke været noget problem, men nu er alt bare gået galt. Mine søstre og jeg skulle mødes hos min søster med vores børn, der var 5 børn ialt, så skulle der tages et billede af os allesammen til gave. Jeg havde på forhånd sagt at jeg ikke kunne blive særlig længe fordi vi havde gæster derhjemme og fordi jeg på grund af min fødselsdeprassion ikke har det særlig godt med at tage nogle steder. Da jeg kommer derned er de overhovedet ikke klar til noget som helt, men render rundt og råber som om de var gale, der resulteret i at de fik vækket Kristopher som blev rigtig bange og ked af det og så blev jeg vred, jeg sagde med vred stemme "hvorfor helved skal i altid råbe sådan" og så forklarede jeg at jo mere de råbte op jo mere ked af det blev Kristopher. De blev så sure på mig at jeg pakkede mine ting og stillede mig ud i have og ventede til de havde taget et billede så jeg kunne tage hjem, billedet blev jo så kun af børnene og Kristopher græd som pisket fordi de var så højrøstet.'
Jeg forstår ikke hvordan man kan vise så lidt hensyn som de gjorde, hvis jeg er sammen med en baby på 7 uger ved jeg sgu godt hvor meget det stresser den at man råber op som i en anden hønsegård.
Nu har jeg så fået en sms om at jeg skal betale 350 kr for morgenmad og så må jeg da ellers passe min egen familie. Av det gør ondt at blive meldt ud af sine egne søstre.

Jeg havde lige brug for at læsse af Igen Igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.