Symptomfri blærebetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2012

Rikkeas

Da jeg var gravid, havde jeg blærebetændelse tre gange uden at vide det - det blev tjekket i urinen, men jeg anede ikke at jeg havde det.

Igennem de seneste måneder har jeg rendt meget på toilettet, og jeg har en stor tissetrang men tisser kun en smule, og jeg er begyndt at få rimlig ondt i maven og i lænden.

Kan dette være en blærebetændelse jeg ikke kender til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

baby012

Rikkeas skriver:

Da jeg var gravid, havde jeg blærebetændelse tre gange uden at vide det - det blev tjekket i urinen, men jeg anede ikke at jeg havde det.

Igennem de seneste måneder har jeg rendt meget på toilettet, og jeg har en stor tissetrang men tisser kun en smule, og jeg er begyndt at få rimlig ondt i maven og i lænden.

Altså ved mig er det en smertefuld svien når man tisser, og med blod i.. Så synes mere det lyder som en underlivsinfektion ?? Men synes det lyder mærkeligt  

Anmeld

29. september 2012

Rikkeas

Lahn11 skriver:

Altså ved mig er det en smertefuld svien når man tisser, og med blod i.. Så synes mere det lyder som en underlivsinfektion ?? Men synes det lyder mærkeligt  

Ja, det er noget underligt noget.. Det er ret træls

Anmeld

29. september 2012

SukkerDronning

Det kan det sagtens! Det er sådan det føles for mig i starten. Efter lidt tid begynder det dog at svie når jeg tisser.. Men oftest er det eneste jeg mærker en enorm tisse trang, uden egentlig at kunne tisse, eller bare meget lidt. Når jeg har tisset, føles det stadig som om jeg er ved at tisse i bukserne

Anmeld

29. september 2012

SussieThyssen

Rikkeas skriver:

Ja, det kan det godt..så jeg ville nok lige få stixet urinen hos lægen.
Det er nemlig ikke alle, der reagerer på blærebetændelse med smerter og/eller svien ved vandladning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.