Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har også fået ryddet lidt ud i mit egent skab.. Så håber der er nogle der føler sig fristet..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kvist skriver: Har også fået ryddet lidt ud i mit egent skab.. Så håber der er nogle der føler sig fristet..
Bryndis skriver: Størrelse og pris på hummel skoene?
Størrelse og pris på hummel skoene?
Det er en str. 38.. Næsten som nye, kun brugt ganske få timer da de desværre er for små til mig, nypris var 600 så vil gerne have 350 pp.. Kan sende flere billeder til dig hvis det har int.
AnneL skriver: Str, pris og mærke på bukserne billede 20 (de grå/sorte bukser)
Str, pris og mærke på bukserne billede 20 (de grå/sorte bukser)
Det er et par grå jeans fra Only.. De er en str. 36/34.. Vil gerne have 50 pp for dem
Kvist skriver: Det er et par grå jeans fra Only.. De er en str. 36/34.. Vil gerne have 50 pp for dem
AnneL skriver: Kan du ligge et billede ind så jeg kan se dem forfra? Og evt et hvor du har dem på?
Kan du ligge et billede ind så jeg kan se dem forfra? Og evt et hvor du har dem på?
Kan jeg godt men det bliver ikke før i morgen når min søn sover til middag.. Men de er bare helt normale foran, og så er de slim..
Kvist skriver: Kan jeg godt men det bliver ikke før i morgen når min søn sover til middag.. Men de er bare helt normale foran, og så er de slim..
AnneL skriver: Det er bare ok. Jeg afventer
Det er bare ok. Jeg afventer
Kunne du evt sende dit nr til mig i en privat besked.. Så kunne jeg sende billederne til dig.. Så slipper jeg for at skulle til en computer og have overført billeder..
Hop op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128