Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cn skriver: Super. Perfekte str. Hvad er prisen for de ting??
Super. Perfekte str. Hvad er prisen for de ting??
Hvad siger du til:
40 kr for strømpebukserne
10 kr for body
70 kr for sættet
+ 30 kr til porto så vi lander på 150 inkl.??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hovsa
Kvist skriver: Hvad siger du til: 40 kr for strømpebukserne 10 kr for body 70 kr for sættet + 30 kr til porto så vi lander på 150 inkl.??
Hvad siger du til 120?
cn skriver: Hvad siger du til 120?
Holder ved de 150 inklusiv.. Ellers er der ikke meget tilbage for det når Porto er betalt.. Og sættet er i super stand og strømpebukserne aldrig brugt
Kvist skriver: Den er bare super fin, så en skam den er for lille Den er købt i Føtex sidste vinter
Den er bare super fin, så en skam den er for lille Den er købt i Føtex sidste vinter
OK, tak :-)
På andet sidste billede , hva str. er det?
Sophie.Hammershøy skriver: På andet sidste billede , hva str. er det?
De 3 uldbodyer, det er str. 80.. To fra Name It og en fra Føtex..
Kvist skriver: De 3 uldbodyer, det er str. 80.. To fra Name It og en fra Føtex..
Den ene der som ligner en strik, hvor meget skal du ha for den?
Sophie.Hammershøy skriver: Den ene der som ligner en strik, hvor meget skal du ha for den?
Den kan du få for 50 inkl.. Det skal dog lige siges den ikke er 100% uld.. Der er bomuld i også..
Kvist skriver: Så har jeg været ved at rydde ud i min søns garderobe.. Og det er blevet til denne stak tøj.. Så kom med et bud hvis der er noget lige du står og mangler.. Tøj fra 56-86.. Undskylder de mange billeder og håber det er til at finde ud af..
Så har jeg været ved at rydde ud i min søns garderobe.. Og det er blevet til denne stak tøj.. Så kom med et bud hvis der er noget lige du står og mangler..
Tøj fra 56-86..
Undskylder de mange billeder og håber det er til at finde ud af..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128