Hvem er vi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Musse21

Tænkte på om vi ikke skulle have en runde omkring hvem vi er..?
Helt forståligt hvis nogen gerne vil være anonyme er jeg også selv

Men kan starte:

Alder - 23
By - Viborg regionen
Til dagligt - læser jeg på pædagogisk grundforløb
Første gange gravid igennem første IVF forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Musse21

Slet ingen der har lyst til at være med?

Anmeld

2. oktober 2012

FrkZier

Musse21 skriver:

Tænkte på om vi ikke skulle have en runde omkring hvem vi er..?
Helt forståligt hvis nogen gerne vil være anonyme er jeg også selv

Men kan starte:

Alder - 23
By - Viborg regionen
Til dagligt - læser jeg på pædagogisk grundforløb
Første gange gravid igennem første IVF forsøg

jeg er 21, har en kæreste der er 24 og er gravid for 2. gang, første graviditet endte desværre i en MA..
Jeg er idag 9+6 og har termin d. 1 Maj
jeg bor i Herlev, københavn

Anmeld

2. oktober 2012

Jupiter

Jeg er 26 og arbejder på kontor i det offentlige, kæresten er 29 og i forsvaret.

Vi bor i Varde, og skal have vores første guldklump d. 23. maj 2013

Anmeld

2. oktober 2012

Stjerneskud

Jeg er 32 og venter mit barn nr 3.

Jeg bor i Næstved og er ved at være færdig med sygeplejerske uddannelsen

Min kæreste er grafisk konsulent og har to børn fra tidligere.

Dette barn bliver vores første (og eneste) fælles barn, da vi så kommer op på 5 børn..

Anmeld

4. oktober 2012

henh01

Hejsa

Jeg er Henriette, gravid med mit 3. (og sidste) barn. Jeg har en fra tidligere.
Jeg bor i Køge, uddannet og arbejder som pædagog på et bosted for voksne autister og psykisk udviklingshæmmede.

Jeg er efter prognosen 5+6 i dag - skal til tidlig scanning om 14 dage.

Anmeld

9. oktober 2012

Sus2012

Hej - jeg melder mig også ind - har termin 29/4, så det bliver med stor sandsynlighed engang i maj

Jeg er 29, min kæreste 31 - vi bor i Vestsjælland

Vi venter vores 1. barn

Har mistet tidligere (i uge 10) og er nervøse! Skal til NF på mandag den 15/10 og håber at det kan tage toppen af angsten for at miste igen. Vi har prøvet ihærdigt i godt et år nu..

Havde lidt pletblødninger i uge 8, men var til scanning og alt så fint ud. Fik lov at se det lille blinkende hjerte, fantastisk!

Jeg er 11+1 idag og har det godt.

Kvalme og træthed har endelig lagt sig, nu har halsbrand og luft i maven til gengæld taget over *griner*

Er begyndt at måtte overgive mig til større bukser og stræk, og har været på BH jagt - hvis de fortsætter med at vokse på den måde overhaler jeg Linse om 4 måneder

Jeg glæder mig til at følge jer og forhåbentlig får vi gavn af hinandens spørgsmål og svar..

God vind i ugerne fremover,

KH Sus

Anmeld

12. oktober 2012

AMtrier

Jeg Hedder Anne-Mette og er snart 20 år gammel
Jeg studere til socialrådgiver i Århus.
Jeg er gift med Mads på 24, som er butikschef også i Århus.
Vi bor sammen i Egå når Århus og vi venter vores første barn som er lavet på naturlig vis, efter opgivet ICSI behandling !!!!

kram

Anmeld

13. oktober 2012

PeruBaby

Åhhh, nu tror jeg godt at jeg også tør at melde mig officielt ind i Maj 2013 gruppen Har været lidt nervøs pga. langvarig pletblødning (i omkring 2 uger), men nu (10+5) ser det ud til at det hele stadig er fint, så jeg er begyndt at turde håbe

Jeg hedder Chrisitna, er 30 år gammel og flyttede for 4 år siden til Peru, hvor jeg bor sammen med min mand og 3 børn. De to store (på 13 & 15) er fra min mands første ægteskab, og sammen har vi Sofia på 1 år & 9 mdr.

Jeg har ifølge TS-scanninger termin med vores 4. barn d. 6/5 2013, men skulle ifølge sidste mens have termin allerede d. 30/4. Min datter kom 3 uger tidligere end termin, så jeg kan nok godt forberede mig på en april-fødsel, selvom den officielle terminsdato lige nu er i maj. Derfor vil jeg også nok følge lidt med i begge grupper

Jeg uddannet på Handelshøjskolen i KBH og arbejder på at blive selvstændig med en eksportforretning. Til at starte med bliver det nok eksport af peruanske sølvsmykker til Australien, men hvem ved hvad der kan komme senere.

Indtil videre arbejder jeg som rejseleder for et stort dansk rejsebureau, hvor jeg leder danske turister rundt til nogle af Sydamerikas turistmæssige højdepunkter. Om en uge går turen til Santiago de Chile, Påskeøen, Lima, det nordlige Peru, Cusco, Machu Picchu, Titikakasøen og La Paz i Bolivia. En skøn tur på næsten 3 uger, så det er lidt hårdt at være væk fra familien så længe

Det var lidt om mig - glæder mig til at lære jer alle at kende

Anmeld

7. november 2012

lærerinden

Jeg hedder Maria er 28, bor med min kæreste på 32. Bor i Østtjylland nær Randers og arbejder som lærer. Venter mit (vores) første barn d 25/5 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.