Så lavede Tif sgu det ultimative stunt i dag...og selv om jeg er en gammel krage, så har jeg guddødme aldrig set det her før.
midt under hendes middagsmad, kiggede hun pludselig meget intens på mig...og begynder at bevæge munden, nøjagtigt som om hun førte en samtale med mig...men der kom overhovedet ikke en eneste lyd ud af hende...
nogen gange stoppede hun, og smilede, som om hun havde sagt noget sjovt, altså bare uden lyd.
Lige i starten troede jeg hun havde fundet en ny måde at tygge på, men hun fortsatte...også da jeg tog hende fra bordet...ja der gik jo sport i at sidde at snakke med hende på den måde uden lyd, og vi grinede bare på skift...
det har jeg sgu aldrig set før, nogen gange lå hun hovedet på skrå og snakkede videre uden lyd på...men self. skulle jeg forsøge at filme det på min telefon...og lige så snart hun så den var jeg bare luft, og det samme var hendes stum-samtale med mig...så efter en halv times intens pladder med hende-i stilhed, ja så stoppede det, og der kom igen lyd på...ha ha...
jeg håber det gentager sig, og jeg når at få filmet det, for det var bare så fun, og helt underligt stille...tror sgu hun har luret hvordan vi voksne ser ud når vi snakker sammen...ellers ved jeg sørme ikke hvad det skulle forstille...ha ha8D
Anmeld