harhhhh...totalt grineren...har en stum-films-datter...låååål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Loggidut

Så lavede Tif sgu det ultimative stunt i dag...og selv om jeg er en gammel krage, så har jeg guddødme aldrig set det her før.

midt under hendes middagsmad, kiggede hun pludselig meget intens på mig...og begynder at bevæge munden, nøjagtigt som om hun førte en samtale med mig...men der kom overhovedet ikke en eneste lyd ud af hende...
nogen gange stoppede hun, og smilede, som om hun havde sagt noget sjovt, altså bare uden lyd.

Lige i starten troede jeg hun havde fundet en ny måde at tygge på, men hun fortsatte...også da jeg tog hende fra bordet...ja der gik jo sport i at sidde at snakke med hende på den måde uden lyd, og vi grinede bare på skift...

det har jeg sgu aldrig set før, nogen gange lå hun hovedet på skrå og snakkede videre uden lyd på...men self. skulle jeg forsøge at filme det på min telefon...og lige så snart hun så den var jeg bare luft, og det samme var hendes stum-samtale med mig...så efter en halv times intens pladder med hende-i stilhed, ja så stoppede det, og der kom igen lyd på...ha ha...

jeg håber det gentager sig, og jeg når at få filmet det, for det var bare så fun, og helt underligt stille...tror sgu hun har luret hvordan vi voksne ser ud når vi snakker sammen...ellers ved jeg sørme ikke hvad det skulle forstille...ha ha8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Sille

haha.. hvor sjovt... Hun lyder som om hun har humor den tøs.. hvem har hun det fra...???!!??!! ;)

Anmeld

12. marts 2008

Tynen

HARH HARH!
Hvor godt! :D

Kunne lige forestille mig det.

Det må være fra faderen det med stilheden :)

Trine

Anmeld

12. marts 2008

BellaT

Ha Ha Ha!!:)):)):)):))

Gad jeg godt at have set! Skøre Tif:D.
Nuttet.

Knus fra Helle...

Anmeld

12. marts 2008

Loggidut

Sille skriver:

haha.. hvor sjovt... Hun lyder som om hun har humor den tøs.. hvem har hun det fra...???!!??!! ;)

ikke mig ven....jeg har det endnu...lål....aj manden ville nok ønske jeg af og til kunne sidde og snakke på den måde...altså uden lyd, men det er kun ønsketænkning...for her er rigeligt med lyd på...hæ hæ8D

Anmeld

13. marts 2008

Sille(smil)

Det lyder ski sjovt :) De finder altså på nogle mærkelige ting ind i mellem. Birk er begyndt at kysse os, men det er næsten for voldsomt for han slikker os i hele hovedet og holder MEGET godt fast:P Jeg tror du har ret i at vores kære mænd vil mene at vi kan lære meget af Tif's nye måde at tale på, og sikke mange diskussioner vi kunne spare i de små hjem... Sillesmil - total bombet efter en uge uden søvn:(

Anmeld

13. marts 2008

Kaufie

Hehe - det må ha' set sjovt ud - dejligt når man kan interagere sådan med de små..... Ja...lege for nu at snakke dansk.... I aftes sad William på puslebordet med hovedet ind mod spejlet - og så hviskede jeg ham i øret. Det elsker han - storgriner over hele 5-øren. I aftes vendte han så hovedet, så han kunne hviske tilbage i mit øre...... men det var alt andet end stumfilms-tale...... Han bed mig i øret og skreg af lungernes fulde kraft!!!! [rød]Av - av- av[/rød] - men hvad havde jeg lige forventet???? At han skulle fortælle mig hemmeligheder???? Mette, der gik i seng med ringen for ørerne

Anmeld

13. marts 2008

..

:)):)):)):)):)):)):))

Hvor er I bare for sjove, sjældent jeg sidder for mig selv og grine højt men tanken om den der stumfilms ting, må have set for sjovt ud - var endelig holdt op m at grine da jeg så læste om William der RÅBTE sin mor ind i øret :)):))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.