(februar) Perfekt dag :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

Diana...

Så fik vi overstået dåb og bryllup og det var bare en FANTASTISK dag langt over mine forventninger  Vi skulle danse brudevals som vi ikke kunne finde ud af vi fik ris over os og lavet sang skulle op på stolene osv og det var jo slet ikke meningen og ja så fik vi samlet 6000 til nye møbler og en masse andre lækre gaver. 

Lucas fik samlet gavekort til ønskebørn for 10000 og en masse kontanter tøj legetøj osv osv osv. det var bare så lækkert.

Lucas var så god både i kirken og gennem hele festen han sad og grinte af præsten og til sidst blev hun nød til at grine med det var sgu bare hyggeligt, han sov næsten ikke til festen han havet for travlt med at følge med i det hele  han røg fra person til person med stort smil det var sgu bare dejligt han var ikke sur på et eneste tidspunkt  

Knus Diana  En mega lykkelig mor og kone 

Og lige et par billeder, og det store røde hjerte en en sang skjuler som min far har lavet ud af flamingo super flot var den og en super sang 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Moar'en

Stort tillykke med til jer alle tre

Dejligt at i har haft en super dag.

Anmeld

24. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Kære Fru Diana og husbond

I ønskes hjertelig tillykke med jeres STORE dag. Det lyder til, at I har haft en fantastisk dag og jeg er sikker på, at den vil stå I jeres minde resten af jeres liv samtidig med jeres prins dåb. Dagen kunne ikke have været mere perfekt for jer.

Skønne billeder.

Kh. Katja

P.s. hvad er du har sat på som bordkort? Jeg har allerede stjålet ideen med lys på et spejl (det ser super flot ud)

Anmeld

24. maj 2009

D.B.L

Et kæmpe tillykke herfra også, og sikke fin lillemanden er i kjolen :0)

Anmeld

24. maj 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

I ønskes hjertelig tillykke med jeres STORE dag. Det lyder til, at I har haft en fantastisk dag og jeg er sikker på, at den vil stå I jeres minde resten af jeres liv samtidig med jeres prins dåb. Dagen kunne ikke have været mere perfekt for jer.

Skønne billeder.

Kh. Katja

P.s. hvad er du har sat på som bordkort? Jeg har allerede stjålet ideen med lys på et spejl (det ser super flot ud)

Jeg har købt alle tingene inde på www.sweet-desing.dk både lys, hjertespejlene de små hjerter der på sutter rangler servietter osv for t få det hele i den samme farve. 

link til bamserne  www.sweet-design.dk/product_info.php

Og 1000 tak det far en fantastisk så fantastisk at jeg ikke sov den halve nat fordi jeg lå og tænkte på dagen 

Knus Diana

Anmeld

24. maj 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Skønne billeder.

Kh. Katja

Her kan du se dem bedre.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Stort tillykke til jer.... Super at det hele gik godt....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.