Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Neki skriver: Jeg vil glæde mig til at høre din update imorgenKrydser alt jeg kan for at det hele går som det skal
Jeg vil glæde mig til at høre din update imorgenKrydser alt jeg kan for at det hele går som det skal
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Nogle der ved om det hele er ødelagt nu hvor jeg netop har Kommet til at tage GONAL F 2 timer for sent ??? Nogle med erfaringer ??????
Nogle der ved om det hele er ødelagt nu hvor jeg netop har Kommet til at tage GONAL F 2 timer for sent ??? Nogle med erfaringer ??????
hejsa
den gang jeg tog det bruge jeg ur i tlf til alle tid når den så ring vis jeg at nu skulle jeg have det og nu gør jeg det med et æggeur da jeg få nok piller som skal går en time i meller før jeg må den dem eller give jeg dem og det gør ikke når den en gang her
pussekat skriver: hejsa den gang jeg tog det bruge jeg ur i tlf til alle tid når den så ring vis jeg at nu skulle jeg have det og nu gør jeg det med et æggeur da jeg få nok piller som skal går en time i meller før jeg må den dem eller give jeg dem og det gør ikke når den en gang her
Viventerdig skriver: Tusin tak skal du have .. Og tak fordi du tog dig tid til at svare
Tusin tak skal du have .. Og tak fordi du tog dig tid til at svare
Neki skriver: Det var da så lidt... Skulle det være en anden gangJeg er desværre godt kendt i behandlingssystemet efterhånden, så du spørger bare løs
Det var da så lidt... Skulle det være en anden gangJeg er desværre godt kendt i behandlingssystemet efterhånden, så du spørger bare løs
Viventerdig skriver: Det kan godt være jeg holder dig oppe på det selv om jeg ville ønske at, det var anderledes !!
Det kan godt være jeg holder dig oppe på det selv om jeg ville ønske at, det var anderledes !!
Neki skriver: Det gør du bareJa.. Det ville også være at foretrække hvis man ikke skulle alt det igennem!
Det gør du bareJa.. Det ville også være at foretrække hvis man ikke skulle alt det igennem!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128