15 mdr. og vil pludselig ikke sove!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.186 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Sitrani

Hejsa og godaften..

min datter er 15 mdr, og bliver altid lagt i seng kl. 19 hver aften.. Plus minus et kvarter..

her til aften har det taget halvanden time før hun faldt i søvn, og normalt tager det kun en halv time...!?

forstår det ikke, jeg har ikke gjort noget anderledes, og vi har meget faste rutiner herhjemme.... 

Nogen der har oplevet det samme omkring den alder...??

hun er godt nok forkølet, men det plejer ikke at forhindre hende i, at falde i søvn.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

ledermus

STN skriver:

Hejsa og godaften..

min datter er 15 mdr, og bliver altid lagt i seng kl. 19 hver aften.. Plus minus et kvarter..

her til aften har det taget halvanden time før hun faldt i søvn, og normalt tager det kun en halv time...!?

forstår det ikke, jeg har ikke gjort noget anderledes, og vi har meget faste rutiner herhjemme.... 

Nogen der har oplevet det samme omkring den alder...??

hun er godt nok forkølet, men det plejer ikke at forhindre hende i, at falde i søvn.....

Min søn ændrede også soverytme omkring den alder...Selvom jeg længe der havde haft helt faste rutiner og han indtil der havde været nem at putte, begyndte det pludselig at tage lang tid og han var helt ulykkelig når han skulle sove...Det kunne pludselig nemt tage 1½-2 timer at putte mod de normalt 15-20 minutter.

Det tog nogle uger inden det så småt blev bedre og hans putteritual er ændret lidt undervejs så vi nu har fundet et der fungerer så putningen igen er blevet nem 

Anmeld

29. september 2012

Mamalou

Min lille prut på 16 måneder lav samme nummer og jeg tror det er fordi der sker så meget for de små. Han er rigtig kommet op og gå, løber rundt samtidig med at der er kommet flere tænder. Jeg tror det er naturligt og sikkert ikke sidste gang de små reagerer ved sengetid. Det bedste at gøre tror jeg er at holde fast i rutinerne og trøste sig selv med at det "kun" er en fase. 

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.