9+4 og helt igennem perfekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Hehe, tænk man kan blive helt afhængig af den slags

Ja, det er skørt, men vel meget normalt? Det er bare nemmere at knytte sig til noget man kan se, end til noget man kun "ved" pga. to streger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Miss Church

UnderCover35 skriver:

Det er helt fantastisk! 

Kan se I også har det godt trods plukveer?

Ja det er så! Og hvor er det dejligt at du kan blive scannet, når du har brug for det!

Ja vi har det også godt! Jeg har lidt på fornemmelsen, at jeg fik plukveerne, fordi jeg havde overanstrengt mig de to dage. Jeg havde dem hvert fald ikke i går eller i dag.

Vi skal se babyerne igen på fredag! Jeg glæder mig så meget! Så får vi af vide hvilke køn de har  

Anmeld

28. september 2012

UnderCover37

Ja det er så! Og hvor er det dejligt at du kan blive scannet, når du har brug for det!

Ja vi har det også godt! Jeg har lidt på fornemmelsen, at jeg fik plukveerne, fordi jeg havde overanstrengt mig de to dage. Jeg havde dem hvert fald ikke i går eller i dag.

Vi skal se babyerne igen på fredag! Jeg glæder mig så meget! Så får vi af vide hvilke køn de har  

Hvor vildt I allerede kan få det at vide!! 
Så spændende, glæder mig til en update!  

- Ja, jeg er utroligt heldig med min gynækolg!!

Anmeld

28. september 2012

UnderCover37

M (: skriver:

Ja, det er skørt, men vel meget normalt? Det er bare nemmere at knytte sig til noget man kan se, end til noget man kun "ved" pga. to streger..

Du har helt ret! - Det er så meget nemmere, selvom jeg stadig forsøger ikke at knytte mig alt for meget i og med at vi jo stadig mangler NF...

Anmeld

28. september 2012

Miss Church

UnderCover35 skriver:

Hvor vildt I allerede kan få det at vide!! 
Så spændende, glæder mig til en update!  

- Ja, jeg er utroligt heldig med min gynækolg!!

Ja det er det! Men jeg glæder mig helt vildt! 

Det skal du få Skriver en update med det samme jeg kan komme til det!

Ja det er du. Det er bare skønt! Det er lige sådan det skal være

Anmeld

28. september 2012

UnderCover37

Miss Church skriver:

Ja det er det! Men jeg glæder mig helt vildt! 

Det skal du få Skriver en update med det samme jeg kan komme til det!

Ja det er du. Det er bare skønt! Det er lige sådan det skal være

Åh det er så spændende  vil bestemt kigge efter dit indlæg i næste uge

Anmeld

28. september 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Du har helt ret! - Det er så meget nemmere, selvom jeg stadig forsøger ikke at knytte mig alt for meget i og med at vi jo stadig mangler NF...

Når man har set hjerteblink er risikoen jo markant lavere for, at der skulle gå noget galt! Men kan sagtens forstå, at du ikke tør glæde dig for tidligt.. Jeg er lige et par uger længere henne end dig, og jeg har stadig svært ved at være 100% overbevist.. Men det bliver man nok aldrig før man har bebse i sine arme.. 

Anmeld

28. september 2012

UnderCover37

M (: skriver:

Når man har set hjerteblink er risikoen jo markant lavere for, at der skulle gå noget galt! Men kan sagtens forstå, at du ikke tør glæde dig for tidligt.. Jeg er lige et par uger længere henne end dig, og jeg har stadig svært ved at være 100% overbevist.. Men det bliver man nok aldrig før man har bebse i sine arme.. 

Det er der ikke noget at sige til for nej, jeg tror heller ikke man tror på det 100% før man sidder med den i sine arme!

Anmeld

28. september 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Det er der ikke noget at sige til for nej, jeg tror heller ikke man tror på det 100% før man sidder med den i sine arme!

Nej desværre.. Men mere og mere for hver dag der går..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.