Gode råde til hår masker ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Anonym trådstarter

Nogen der kan anbefalde gode hjemme lavet opskrifter til håret?? Masker til håret der vokser hurtigere ? Tørt hår osv ?? Håber nogen kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Nogen der kan anbefalde gode hjemme lavet opskrifter til håret?? Masker til håret der vokser hurtigere ? Tørt hår osv ?? Håber nogen kan hjælpe 

Jeg køber altid mine hårkure, jeg gider ikke selv bruge tid på det..  

har læst et sted engang at man kan putte æg i håret... Kan ikke huske hvad det hjælper.. 

Anmeld

29. september 2012

hellemor85

Anonym skriver:

hmm det var ikke meget svar. Ville ellers lige følge med. Kan man ikke finde ud af noget på google mon?

Anmeld

29. september 2012

hellemor85

Anonym skriver:

hmm det var ikke meget svar. Ville ellers lige følge med. Kan man ikke finde ud af noget på google mon?

Anmeld

29. september 2012

Anonym trådstarter

Ja det var da ikke så mange svar 

Anmeld

29. september 2012

Vidunderligeunger

har hørt at æg og øl er godt for håret men ellers så spis b-vitaminter, det sku være godt for håret og fiskeolie..  

Anmeld

29. september 2012

Dinna88

Du kan ikke få dit hår til at vokse hurtigere. Men du kan gøre så det virker sådan, fordi dit hår bliver stærkere. Så skal du gå i matas og køb silica plus - det er masser af b vitamin, der er både godt for hår og negle.

Derudover så prøv at købe en god madolie og lade det være i håret natten over. og så vask det godt om morgenen

Anmeld

29. september 2012

bette bebs

2dl mayo blandet med 2 spsk oliven olie. Det gør det blankt

Anmeld

29. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

hvis det fordi det er tørt - som mit er.. så smasker jeg nogen gange håret ind i madolie, og så lader jeg det sidde ligeså længe jeg har tid til og vasker det ud igen.. det giver godt med fugt til tørt hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.