syninger???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2012

Tullepoder

Hej piger :-) jeg fødte torsdag d. 20 sep en lille pige. Jeg bristede lidt, og er blevet syet 4 steder. Og så lyder mit spørgsmål på: skal de falde ud af sig selv?. For da jeg var på toilet og skulle tørre mig, var der en syning på papiret. Er dette normalt?? På forhånd tak for hjælpen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Leneur

Tullepoder skriver:

DDeHej piger :-) jeg fødte torsdag d. 20 sep en lille pige. Jeg bristede lidt, og er blevet syet 4 steder. Og så lyder mit spørgsmål på: skal de falde ud af sig selv?. For da jeg var på toilet og skulle tørre mig, var der en syning på papiret. Er dette normalt?? På forhånd tak for hjælpen :-)

Det er helt normalt, så tag det bare roligt

Anmeld

28. september 2012

Tullepoder

Åh det var godt at høre ;-) tak for svaret.

Anmeld

28. september 2012

LSM

Tullepoder skriver:

Hej piger :-) jeg fødte torsdag d. 20 sep en lille pige. Jeg bristede lidt, og er blevet syet 4 steder. Og så lyder mit spørgsmål på: skal de falde ud af sig selv?. For da jeg var på toilet og skulle tørre mig, var der en syning på papiret. Er dette normalt?? På forhånd tak for hjælpen :-)

Hmm.. jeg fik af vide at syningerne ville opløse sig selv lige så stille.
For mig synes jeg det lyder mærkeligt , men ved det selvfølgelig ikke, jeg ville nok ringe til lægen for at være på den sikre side

Anmeld

28. september 2012

_-Kathrine-_

Det er helt normalt at du får et par syninger at se når du tørrer dig! Det er et tegn på at det heler fint :-)

Anmeld

28. september 2012

SussieThyssen

Det er sådan at de tråde, man bliver syet med, lige så stille opløses i takt med at helingen opstår, de er nemlig lavet af organisk materiale. I gamle dage hed det Catgut og var lavet af...kattetarme.
Hvad de lige bliver lavet af i vore dage ved jeg ikke, men jeg vil tro, det er en eller anden form for fibervæv fra får eller køer.

De indre tråde bliver optaget i vævet og forsvinder, netop fordi trådene er organiske, og derved knækker de ydre tråde af og falder af, når huden lukker sig om de små huller syningerne har siddet i.
Derfor kan man opleve trådrester på papiret når man tørrer sig.
Altså intet at blive allermeret over.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.