Er Reima bare stor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2012

grønbæk

Er Reima flyverdragter generelt bare store i størrelsen??? Har en datter der bruger 86/92 og Reima dragten i str. 86 er giga stor til hende!!! Andre med samme oplevelse? Må se om hun kan passe Name it 80 fra sidste år ellers må jeg på udkig efter en ny 86'er evt. fra Name it så jeg ved det passer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Lone Jakobsen

ja jeg synes også de er store, men ikke kæmpe.

min søn brugte sin både da han var 1½ og da han var 2½ og dragten var en 86

Anmeld

28. september 2012

L&V

grønbæk skriver:

Er Reima flyverdragter generelt bare store i størrelsen??? Har en datter der bruger 86/92 og Reima dragten i str. 86 er giga stor til hende!!! Andre med samme oplevelse? Må se om hun kan passe Name it 80 fra sidste år ellers må jeg på udkig efter en ny 86'er evt. fra Name it så jeg ved det passer!

Det syntes jeg ikke de er nej min datter bruger 74/80 og kan fint passe sin reima str 80.. Men den passer bedst til langbenede unger også er den meget poset da det er luften der holder dem varme

Anmeld

28. september 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,Reima er meget store.Min søn brugte sin str. 86 til han var i næsten 98

Anmeld

29. september 2012

Lenats31

grønbæk skriver:

ja reima er stort i størrelsen. det ser vi kun som et plus herhjemme, fordi det kan anvendes i mere end blot en vintersæson

Anmeld

29. september 2012

kiwiol

Min den ældste brugte en reima flyverdragt i str. 74 da hun var 1½-2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.