Hvilken str flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. september 2012

mor2100kbh

Er meget i tvivl om hvilken str flyverdragt jeg skal købe til min datter. De tidligere vintre er hun altid vokset ud af sin flyverdragt så jeg har været nødt til at købe én str større omkring feb.

Hun er dd. 103cm høj og vejer 18kg.

Den flyverdragt jeg har kig på er Didriksons hvor jeg er i tvivl om det skal være str 100 el. 110.

Et plus er jo at den kan "forlænges" i både arm og ben så det giver jo lige 2-4cm mere.

Og jeg vil jo heller ikke have den er så for stor nu at hun er hæmmet i sine bevægelser.

Hvilken str har i købt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Heidi72

Jeg har altid købt flyverdragterne en str. for stor. Jeg lærte engang at tricket var at man kunne få fat i en god håndfuld stof ovenpå skuldrene, så passede det. Det har altid fungeret her :-)

Anmeld

28. september 2012

*A*

Heidi / Drengeting.dk skriver:

Jeg har altid købt flyverdragterne en str. for stor. Jeg lærte engang at tricket var at man kunne få fat i en god håndfuld stof ovenpå skuldrene, så passede det. Det har altid fungeret her :-)

Præcis...

Jeg har fået samme fortalt samme trick

Anmeld

28. september 2012

mor2100kbh

Jo men syntes bare at den ser ret stor og fjollet ud hvis hun skal helt op i en str 110.

Hun bliver trods alt kun 3år om et par måneder, hun er bare ret stor

Anmeld

28. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
enligmorkbh skriver:

Jo men syntes bare at den ser ret stor og fjollet ud hvis hun skal helt op i en str 110.

Hun bliver trods alt kun 3år om et par måneder, hun er bare ret stor

Jeg har købt str 104 til min datter, og hun er kun 95 cm høj.

Sidste år havde jeg nemlig også problemet, at hun voksede ud af flyverdragten i slutningen af februar

Anmeld

28. september 2012

mor2100kbh

PT skriver:

Jeg har købt str 104 til min datter, og hun er kun 95 cm høj.

Sidste år havde jeg nemlig også problemet, at hun voksede ud af flyverdragten i slutningen af februar

ja det kan godt være jeg er nødt til at købe str 110 så, men hun må vel også stoppe med at vokse så meget på et tidspunkt

Anmeld

28. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
enligmorkbh skriver:

ja det kan godt være jeg er nødt til at købe str 110 så, men hun må vel også stoppe med at vokse så meget på et tidspunkt

Jeg tænker også, at det vel stopper på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.