(marts) Barsel/arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Håber at I alle nyder jeres barsel. Jeg NYDER min så meget og laver så mange fantastiske ting. Jeg kan dog godt mærke, at jeg har Luka denne her gang og der er flere praktiske ting der skal laves. Jeg tror, at jeg er født til, at gå hjemme. Det kræver dog, at jeg ville få det samme for, at gå hjemme som, at gå på arbejde

Hvor længe skal I holde barsel?

Jeg holder barsel til og med december måned. Så det er den kedelig januar måned, at jeg starter igen. Min mand holder barsel hele januar og skal gå og hygge hjemme med Lina.

Lina skal starte i vuggestue den 1/2-10, så jeg holder 1 uges ferie der og kører hende ind.

Kh. Katja - Lina 2 mdr. i dag og Luka 19 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Mca<3

Jeg nyder det helt vildt   Jeg kunne også sagtens blive hjemmegående hvis man fik en ordentlig løn .  Jeg har barsel indtil sidst i marts og så holder jeg 4 ugers ferie så omkring den 1 april starter jeg igen

Anmeld

24. maj 2009

Diana...

Jeg ELSKER min barsel så meget at jeg har fået lov at gå på deltid når jeg vender tilbage   Det siger min skønne mand at vi har råd til wee 

Men min barsel slutter d. 9 januar.

Anmeld

24. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg ville også rigtig gerne gå på deltid eller lidt ned i tid, men vi må se når vi kommer lidt tættere på, at jeg skal starte. Med to barsler tæt på hianden og to små børn må vi se, hvad der er råd til

Anmeld

24. maj 2009

D.B.L

Hvis jeg kunne ville jeg også gerne hellige mig hjemmet og ungerne 100% -MEN som I andre skriver så kræver det at man stadig får samme løn ind hver måned (Hvilke ikke sker!!!)

Efter jeg fik Ella gik jeg på deltid og har ikke planer om at gå op i tid efter barsel med Cornelia. 

Jeg har barsel til og med 28 januar. Tænker at bruge al min ferie i forlængelse med så jeg er hjemme til og med 4 marts.

Mit hjerte banker for mine unger, en karierre kan jeg altid få, men tiden mens ungerne er små kan jeg ikke få tilbage. 

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Jeg har barsel til starten af Januar, men tager efterfølgende ferie når Julie skal i dagpleje..

Anmeld

25. maj 2009

Diana...

FruMOAR skriver:

Hvis jeg kunne ville jeg også gerne hellige mig hjemmet og ungerne 100% -MEN som I andre skriver så kræver det at man stadig får samme løn ind hver måned (Hvilke ikke sker!!!)

Efter jeg fik Ella gik jeg på deltid og har ikke planer om at gå op i tid efter barsel med Cornelia. 

Jeg har barsel til og med 28 januar. Tænker at bruge al min ferie i forlængelse med så jeg er hjemme til og med 4 marts.

Mit hjerte banker for mine unger, en karierre kan jeg altid få, men tiden mens ungerne er små kan jeg ikke få tilbage. 

Lige præcis det os sådan jeg tænker, synes det er mega øv at skulle tilbage igen   og jeg jo så arbejdsløs så jeg skal først finde noget  jeg frygter det allereder selv om der er et stykke tid til endnu med tiden går bare SÅ hurtigt for hurtigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.