Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle på baby
Nu har jef fået tilmeldt mig div startpakker til når lille manden kommer ud . Er der andre end mig der har benyttet sig af de start pakker som bla. libero , rema1000 og pampers køre med ?
Evt flere startpakker som kunne være nyttige ?
Sara 21+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alanda skriver: Hej alle på baby Nu har jef fået tilmeldt mig div startpakker til når lille manden kommer ud . Er der andre end mig der har benyttet sig af de start pakker som bla. libero , rema1000 og pampers køre med ? Evt flere startpakker som kunne være nyttige ? Sara 21+5
Matas har også en startpakke - og nogle apoteker
Babymor2010 skriver: Matas har også en startpakke - og nogle apoteker
Har kæmpet med den fra matas , men har nu opgivet da jeg har glemt mine login oplysning til min clubmatas og har hørt den fra apoteket ikke skulle være noget at råbe hurra for
Mortil2tiloktober skriver: Hvor bestiller du den fra pampers henne ?
Hvor bestiller du den fra pampers henne ?
Fra babysams hjemmeside , de har et samarbejde med pampers hvor du får blespand og deres produkter
Alanda skriver: Fra babysams hjemmeside , de har et samarbejde med pampers hvor du får blespand og deres produkter
det er da libero de samarbejder med der, er det ikke?
Mor til lille Matilde skriver: det er da libero de samarbejder med der, er det ikke?
Nej libero har deres egen babystart pakke
Alanda skriver: Nej libero har deres egen babystart pakke
hmm ja måske du har retdet er os ligemeget hvem, men det er jo skønt med de der gratis pakker
TeamRocket skriver: Remas er super! Babysams er ret skuffende, det er jo bare en blespanden og en masse gamle mor barn blade? Ellers kan man bestille en gratis sut på mams side på fb :-)
Remas er super! Babysams er ret skuffende, det er jo bare en blespanden og en masse gamle mor barn blade? Ellers kan man bestille en gratis sut på mams side på fb :-)
Kunne være man skulle overveje den gratis sut Jeg har det lidt at så længe det er gratis så kan det vel altid bruges
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128