Dagens pletskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

st

Hej med jer piger.

I dag har Madsen og jeg har været på camping besøg hos bedstemor i Hvide Sande. Hun har været derude i Kristi himmelfartsferien, og havde min nevø med. Det var en alletiders dag. Der var badeland og skønne legepladser, så mads har bare hygget sig. Det har været rimeligt vejr, men køreturen derover var RIGTIG lang. 130 km hver vej, så Mads var ved at være træt af at køre bil tilsidst. han tog kun en middagslur på 35 min, så han er nok snart klar til at komme i seng.

Men min nevø tog lige et billede af Mads og jeg. Det sker ikke så tit at jeg er med på billederne, men dejligt nok at der trods alt findes nogle

Håber alle har haft en dejlig mini-ferie

st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

st

Glemte lige at sige, da vi kom ud til campingpladsen, der stod min mor og ventede ude ved vejen. Jeg havde talt meget med Mads om hvad vi skulle, og at Bedste havde en campingvogn og sådan noget.

Mads kunne kende hende på lang afstand, og sagde: "Der er Bedste. ..... men hvorfor har hun ingen campingvogn på ?"
Det var altså lidt sødt.

st

Anmeld

24. maj 2009

Stumpen

Hold da op et lækkert billede af jer  
Det lyder som en dejlig dag I har haft jer der.. Men ja, det er en lang tur for sådan en bette størrelse.. Så er det at man skulle have de der tv-dimser i bilen, men det kører vi for få lange ture til at ville investere i.. Samt min søster har og den skal tændes HVER gang nøglen bliver drejet i bilen og ikke tale om, om jeg vil ind på sådan en service... Niks biks

Anmeld

24. maj 2009

st

Jeppe og mig har talt om, at vi ALDRIG vil købe de dersens dvd tingester til bilturen. Det handler ligeså meget om, at vi, da vi var små, blev underholdt af vores søskende eller vores forældre, når der skulle køres langt. Den holder vi altså fast i.

Jeg er modstander af det der med at bringe alt fra dagligdagen med sig, når man skal nogen steder. Hmm det giver vist mest mening inde i mit hoved :-)

st

Anmeld

24. maj 2009

Stumpen

Nej nej, kan sagtens følge dig og er enig med dig..

Anmeld

24. maj 2009

Smølf

st skriver:

Hej med jer piger.

I dag har Madsen og jeg har været på camping besøg hos bedstemor i Hvide Sande. Hun har været derude i Kristi himmelfartsferien, og havde min nevø med. Det var en alletiders dag. Der var badeland og skønne legepladser, så mads har bare hygget sig. Det har været rimeligt vejr, men køreturen derover var RIGTIG lang. 130 km hver vej, så Mads var ved at være træt af at køre bil tilsidst. han tog kun en middagslur på 35 min, så han er nok snart klar til at komme i seng.

Men min nevø tog lige et billede af Mads og jeg. Det sker ikke så tit at jeg er med på billederne, men dejligt nok at der trods alt findes nogle

Håber alle har haft en dejlig mini-ferie

st

Hej st,

Dejligt billede. Lyder som en rigtig god forlænget weekend i har haft...
Kender godt det med ikke at være med på billederne... Når Sebastian bliver stor engang må han tænke: Næææ hvor var jeg meget sammen med min far, men hvor var mor henne? Jeg var BAG kameraet...

Kh Neta

Anmeld

25. maj 2009

st

Tak for jeres kommentarer.

Neta, dit indlæg på malerdebatten var bare for god i går. Sikke du dog kan formulere dig. Skide godt slået fast i en fuldstændig vanvittig debat.

Hvordan går studiet og eksaminerne?

st

Anmeld

25. maj 2009

Munder

Skønt billede st, jeg blev sådan helt solskinsglad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.