Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Inspireret af tråd i decembergruppen.
Hvad har I købt til baby, hvis I da har købt noget allerede? Læg gerne billeder ind
(Så skal jeg bare lige finde ud af hvordan man lægger billeder ind )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har købt en del tøj (str. 56) og lidt andre "småting".
Og et flexibath på tilbud.
Har ikke købt de større ting endnu, venter til efter MD (selvom det er svært - elsker at købe ting til baby )
Jeg har købt lidt tøj og et legetæppe til at ligge på gulvet, men ellers har vi jo det meste
/ Taco78
Efter en vellykket md skanning i fredags (som afslørede en lille dreng) skyndte jeg mig i byen for at købe det første til bebsen.. frygtede lidt, at jeg ville gå helt amok! Kom dog kun hjem med et par uld bukser og nogle sokker
Vi venter vores første barn og er idag 21+3 henne
Vi har på nuværende tidspunkt kun købt en brugt klapvogn fra Emmaljunga Men har derudover fået en ny barnevogn af mine forældre Derudover har vi fra venner og bekendte af både os og vores forældre, fået en masse forskellige brugte ting. Bla. et pudslebord + maddres, babyalarmer, 2 dyner og 2 puder, helt vildt meget legetøj, en autostol, 2 ammepuder, en tremmeseng Og så havde mine forældre gemt den vugge som mig og mine brødre havde ligget i så den har jeg fået lov at overtage Længe leve gratis ting
Se hvad vi lige har shoppet til baby (og resten af familien) idag
Vi har en gammel Opel Vectra og havde brug for en stationcar med mere plads.
LMX skriver: Se hvad vi lige har shoppet til baby (og resten af familien) idag Vi har en gammel Opel Vectra og havde brug for en stationcar med mere plads.
Neeej Heldig baby (og jer ) Hvor lækkert!
Her beholder vi vores Berlingo, indtil vi er færdige med barnevognen I det hale taget indtil vi får solgt somemrhuset... Så vil jeg have begge biler udskiftet
Taco78 skriver: Neeej Heldig baby (og jer ) Hvor lækkert! Her beholder vi vores Berlingo, indtil vi er færdige med barnevognen I det hale taget indtil vi får solgt somemrhuset... Så vil jeg have begge biler udskiftet
Ahh Berlingoen er også dejligt rummelig
Frk-Lotusblomst skriver: uha, her er det vist nemmere at sige hva vi mangler at købe. - Sengerand og badekar og dertilhørende er vist efterhånden det vi mangler.HAHA.. og så er værelset kun møbleret, indretningen mangler selvfølgelig.
uha, her er det vist nemmere at sige hva vi mangler at købe. - Sengerand og badekar og dertilhørende er vist efterhånden det vi mangler.HAHA.. og så er værelset kun møbleret, indretningen mangler selvfølgelig.
HAHA.. Det er det samme her. Jeg er også gået totalt amok.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128