Sønderborg og omegn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. september 2012

emschen09

Hej alle sammen

Min datter og jeg flyttede til Sønderborg for lidt over 2 år siden.

Jeg havde få venner hernede da jeg flyttede tilbage til det sønderjyske, men selvom vi alle var glade for at komme tættere på hinanden, er det endt med at vi har meget lidt eller ingen kontakt mere pga. vi i mellemtiden er vokset fra hinanden.

Min kæreste træner et par gange om ugen og er til kamp i weekenden. Og jeg vil ikke "nøjes" med hans venner, jeg vil også gerne have mine egne

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære nogle at kende hernede - så håber der er nogen som også vil lære mig/os at kende  

Og bor du længere væk, må du også gerne skrive... Jeg savner efterhånden bare nogle at snakke/skrive med om vind og vejr. Dagligdagens op- og nedture.. Og hvad der ellers måtte være...

Jeg glæder mig til at høre fra dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Stivdie

emschen09 skriver:

HHeHej alle sammen

Jeg havde få venner hernede da jeg flyttede tilbage til det sønderjyske, men selvom vi alle var glade for at komme tættere på hinanden, er det endt med at vi har meget lidt eller ingen kontakt mere pga. vi i mellemtiden er vokset fra hinanden.

Min kæreste træner et par gange om ugen og er til kamp i weekenden. Og jeg vil ikke "nøjes" med hans venner, jeg vil også gerne have mine egne

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære nogle at kende hernede - så håber der er nogen som også vil lære mig/os at kende  

Og bor du længere væk, må du også gerne skrive... Jeg savner efterhånden bare nogle at snakke/skrive med om vind og vejr. Dagligdagens op- og nedture.. Og hvad der ellers måtte være...

Hejsa,

Jeg er fra Nordsjælland, så kan desværre ikke komme under kategorien "bor i nærheden", men hvis du har brug for en snak en gang imellem er du velkommen til at smide mig en besked :-)

Anmeld

30. september 2012

LouiseRH

Jeg bor også i Sønderborg og flyttede herned for 1,5 år siden

Jeg kunne også godt bruge nogle flere veninder, så du skal være velkommen til at skrive til mig

Anmeld

30. september 2012

VIPpigen

emschen09 skriver:

Hej alle sammen

Hej!

vi flyttede til Rødekro i december sidste år, og jeg har endnu ikke etableret mig et netværk hernede af. Vi har været i fuld gang med ombygning, og blev færdig i foråret. Vi har en datter på næsten 2, med krudt i røven, og som ikke ved at man først er teenager når man fylder 13.

jeg går hjemme lige pt, og manden arbejder. Jeg syer og desibørnebals og børnetøj, og sælger lidt ud af det, og tager bestillinger ind, tiden skal jo gå med noget når man daser herhjemme.

min kæreste flyver modelsvævefly, og derfor er han faktisk jævnligt i Sønderborg som har en klub, og det kunne sagtens arrangeres i weekender at vi kunne komme med derned af

Anmeld

30. september 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg bor i Rinkenæs er 38år gammel og kunne også godt tænke mig at få nogle at snakke med. Jeg har en dreng på 7år og en pige på 20månder. 

Anmeld

30. september 2012

Momster89

Hej

flytte også tilflytter, log bor nu i høruphav med min kæreste og vores søn på 3, og lillesøster i maven

du er velkommen til at skrive

Anmeld

20. oktober 2012

Plysbjørnen

emschen09 skriver:

Hej alle sammen

Hejsa...

Så først din besked nu... Jeg bor i Nordborg (den anden ende af Øen)... Så jeg er da i hvert fald fra Området... Er gift og har 2 børn, en på 5 og en der bliver 4 på Mandag..

Hilsen Betina

Anmeld

24. oktober 2012

Sesse89

Hejsa. 

Er selv på jagt efter nye venskaber. Bor i Rødekro. Har en datter i forvejen og en dreng på vej til levering i april og er sammen med faren til begge børn, 

du må gerne skrive 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.