Hvilken bog??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. september 2012

forår

Hej

min datter og jeg skal en uge sydpå og jeg vil gerne have en bog med, men hvilke?

jeg læser aldrig bøger, så det skal være en letlæselig en og den skal fange mig med det samme, ellers mister jeg hurtigt interessen. Også skal den helst ikke være på 5000 sider og helst på dansk.

har i nogen forslag til mig?

KH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Stumpen

Twilight 

Anmeld

27. september 2012

forår

Stumpen skriver:

Twilight 

Det var da egentligt et ok forslag, tak

Anmeld

27. september 2012

Christabelle

Fifty shades of Grey.
Har lige læst den første (der hedder 'Fanget') på dansk og da jeg var i London var jeg nødt til at købe dem alle tre på engelsk og så læse de sidste to. Kunne ikke vente til de kom på dansk og jeg har endda mulighed for at få dem før tid da jeg er ansat i en boghandel :-)
De er SÅ gode!!

Anmeld

27. september 2012

forår

Christabelle skriver:

Fifty shades of Grey.
Har lige læst den første (der hedder 'Fanget') på dansk og da jeg var i London var jeg nødt til at købe dem alle tre på engelsk og så læse de sidste to. Kunne ikke vente til de kom på dansk og jeg har endda mulighed for at få dem før tid da jeg er ansat i en boghandel :-)
De er SÅ gode!!

ok mange tak for input, det lyder da dælme som en bog der fanger;o)

Anmeld

27. september 2012

BabyNH

Liza Marklund har skrevet nogle rigtig gode bøger som er letlæselige. Hun er en rigtig god krimiforfatter som fanger læseren med det samme. Hendes bøger er i hvert fald nogle af mine yndlingsbøger. Håber du finder en god bog (:

Anmeld

27. september 2012

Christabelle

forår skriver:

ok mange tak for input, det lyder da dælme som en bog der fanger;o)

Hehe ja det synes jeg i hvert fald :-)

Anmeld

28. september 2012

lau85

Jeg vil anbefalde Liza Marklund, Elsebeth Egeholm (foregår i Århus-området) eller Sara Blædel (foregår i København området).

Alle er super krimi forfattere. Jeg har læst alle deres bøger, og har haft svært ved at ligge bøgerne fra mig, når jeg først har været i gang med dem

Plus bøgerne kan købes på tilbud i bog&ide eller bøger&papir

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.