Hvordan forklarer man dette....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. september 2012

emschen09

Hej.

For nogle måneder siden brød jeg kontakten til en veninde, pga. at vi ikke kunne få venskabet til at fungere. Hun har en datter på snart 1 år.

Min datter har været glad for både min veninde og hendes datter. Men hun har ikke rigtig spurgt om noget vedr. dem siden vi stoppede med at have kontakt. Men de sidste 14 dage er hun begyndt at spørge "hvornår skal vi se dem igen" og "jeg vil gerne lege med xxx"... Men det kommer jo bare ikke til at ske.

Min datter er snart 3½ år... Hvad skal man sige?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

emschen09

Kom lige til at oprette denne under det forkerte emne.. Sorry...

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

emschen09 skriver:

Hej.

For nogle måneder siden brød jeg kontakten til en veninde, pga. at vi ikke kunne få venskabet til at fungere. Hun har en datter på snart 1 år.

Min datter har været glad for både min veninde og hendes datter. Men hun har ikke rigtig spurgt om noget vedr. dem siden vi stoppede med at have kontakt. Men de sidste 14 dage er hun begyndt at spørge "hvornår skal vi se dem igen" og "jeg vil gerne lege med xxx"... Men det kommer jo bare ikke til at ske.

Min datter er snart 3½ år... Hvad skal man sige?? 

Du skal såmænd ikke sige noget.
Blot sige at det må blive når I får tid.

Eller de får tid.
I den alder glemmer de tingene hurtigt, og især hvis du slet ikke snakker om ex-veninden, når trolden er til stede.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

27. september 2012

TeamRocket

Før eller siden glemmer hun, bare sig at det må vi lige se på og så lad være at bringe det op.
Min datter havde selv lidt svært ved at glemme min veninde og hendes lille barn, men da min veninde valgte fester og gud ved hvad ellers frem for sin lille familie måtte det venskab ligesom dø før eller siden

Anmeld

27. september 2012

emschen09

SussieThyssen skriver:

Du skal såmænd ikke sige noget.
Blot sige at det må blive når I får tid.

Eller de får tid.
I den alder glemmer de tingene hurtigt, og især hvis du slet ikke snakker om ex-veninden, når trolden er til stede.

Kærligst
Sussie 

Tak for svar

Vi har ikke snakket om dem siden vi stoppede med kontakten.

Så vi venter og ser..

Anmeld

27. september 2012

emschen09

TeamRocket skriver:

Før eller siden glemmer hun, bare sig at det må vi lige se på og så lad være at bringe det op.
Min datter havde selv lidt svært ved at glemme min veninde og hendes lille barn, men da min veninde valgte fester og gud ved hvad ellers frem for sin lille familie måtte det venskab ligesom dø før eller siden

Tak for dit svar

Vi har ikke snakket om dem, siden vi stoppede med at have kontakt. Der er jo ingen grund til at gøre ondt værre..

Og ligesom du skriver, har jeg de gange hun har spurgt omkring dem  ikke lovet noget. Og så bare håbet på at det går i sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.