Bad for første gang? Navlestump?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.443 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. september 2012

MorDk

Jeg gav Prinsessen bad i dag ♥ Hun lugtede af sur mælk... og imorgen får vi besøg af SP... så sys liiige hun skulle være lidt lækker *S*

Prinsessen er 7 dage  ♥ Navlestumpen faldt af i forbindelse med badet...

Hvornår kom jeres i bad første gang og hvornår faldt navlestumpen af?

Min søns navlestump faldt af på 4. dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

baby012

MorDk skriver:

Jeg gav Prinsessen bad i dag ♥ Hun lugtede af sur mælk... og imorgen får vi besøg af SP... så sys liiige hun skulle være lidt lækker *S*

De må faktisk ikke bades før stumpen falder af, og såret er helet helt.. Min datter var 3 uger inden hun kom i bad .. Altså sådan et rigtig bad.. Det har også lidt a gøre med at fosterfedtet skal sidde lidt (: 

Anmeld

27. september 2012

MissTas

MorDk skriver:

Annastacia kom i bad da vi var på sygehuset .. så det var vel efter en 3 dage .. navlestumpen faldt først af ved hende efter 3 uger

Anmeld

27. september 2012

Janni.

Silas var 2 dage gammel da han fik sit første bad. Mener at navlestumpen faldte af efter 1 uges tid. 

God fornøjelse med SP imorgen. 

Anmeld

27. september 2012

MorDk

Det er forskelligt tror jeg... for med min søn var han i bad efter 1 uge...

Navlestumpen på min datter hang kun i 1 lille tråd. Sår må jo gerne komme i vand... Så tror ikke der sker noget ved det. Man skal bare passe på med bakterier for navlestumpen.... at man ikke bader babys ansigt i samme vand (kan gi øjenbetændelse)

Anmeld

27. september 2012

Maja_4000

Caroline kom i bad da hun var 5 dage .. Og navlestumpen faldt af da hun var 9 dage

Anmeld

27. september 2012

MissTas

MorDk skriver:

Det er forskelligt tror jeg... for med min søn var han i bad efter 1 uge...

Navlestumpen på min datter hang kun i 1 lille tråd. Sår må jo gerne komme i vand... Så tror ikke der sker noget ved det. Man skal bare passe på med bakterier for navlestumpen.... at man ikke bader babys ansigt i samme vand (kan gi øjenbetændelse)

navlestumpen skal ikke være faldet af .. for vi havde annastacia i bad på 3. dagen på sygehuset på børneafdelingen.. og det var i samråd med personalet der så i har ikke gjort noet forkert

Anmeld

27. september 2012

Lauras mor

MorDk skriver:

Laura kom i bad første gang på sygehuset, 3 dage gammel og så hver 3 eller 4 dage efterfølgende navle stumpen faldet af, da hun var omkring 3 uger, tror jeg

Anmeld

27. september 2012

Lauras mor

MissTas skriver:

navlestumpen skal ikke være faldet af .. for vi havde annastacia i bad på 3. dagen på sygehuset på børneafdelingen.. og det var i samråd med personalet der så i har ikke gjort noet forkert

Anmeld

27. september 2012

_-Kathrine-_

Villads var omkring 4 dage gammel da han kom i bad...! Stumpen faldt af efter en uges tid...
De må gerne komme i bad så tidligt, Det er babyolien man skal vente med at bruge indtil stumpen er faldet af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.