Tegn på fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

..

Hej..

Jeg går og venter på at fødslen går i gang, er godt nok "kun" 38+3 men vil gerne have det overstået..

Skal lige høre hvilke tegn I havde på at fødslen var ved at gå i gang?

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

fam.4xc

Macrolf skriver:

Hej..

Jeg går og venter på at fødslen går i gang, er godt nok "kun" 38+3 men vil gerne have det overstået..

Skal lige høre hvilke tegn I havde på at fødslen var ved at gå i gang?

Knus Rikke

tja 1. gang gik mit vand og anden gang var det ved planlagt ks, så det er de største tegn jeg har haft.... ingen veer eller plukveer... og først omkring termin, så jeg er ik til meget hjælp.

Men god arbejdslyst når det kommer dertil

Anmeld

24. maj 2009

Sara.

jeg fødte Lærke uge 41 + 0.... Jeg lagde ikke mærke til de store tegn i dagene op til. Natten til d.13 (hvor hun blev født) fik jeg flere og flere plukveer. Jeg kunne slet ikke sove. Men de kom to og to og der kunne godt være mere end 5 min. imellem så troede ikke det var begyndende veer. Men om morgenen ringede jeg til fødegangen fordi jeg ikke havde sovet... de sagde så at jeg kunne komme ind og få noget at sove på og så hjem igen. (de forklarede at sådanne optakter var der tit til fødsler så der ville sikkert gå et par dage endnu). Ind kom jeg og jeg var åben 4 cm. Min veer blev under hele fødslen ved med at være koblede (ve, ve, pause, ve, ve, pause osv).
...Men der jeg vil hen er at jeg ikke kunne mærke noget rigtigt i dagene inden fødslen gik i gang.... mit vand gik heller ikke, det blev taget lige inden jeg skulle presse Lærke ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.