Nervøs :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Mokka

Vågnede op meget tidligt i morges med en dårlig fornemmelse om at bebsen er gået til.

Kvalmen og ligamentsmerterne har jeg ikke haft et par uger nu og nu er brystspændingerne helt væk.

Min læge har altid sagt, at det største tegn på en graviditet der går til/slutter er hvis brystspændingerne forsvinder. Det har været det første jeg har lagt mærke til om morgenen og i morges kunne jeg faktisk ikke mærke dem.

Har båret meget rundt på min 3-årige på det sidste, som har været syg og samtidigt enormt travlt på job, med underbemanding også pga sygdom, så nu kommer samvittigheden også

Skal til NF på mandag og er meget nervøs og har næsten overbevist mig selv om at det er slut.

Mokka 12+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

th

Mokka skriver:

Vågnede op meget tidligt i morges med en dårlig fornemmelse om at bebsen er gået til.

Kvalmen og ligamentsmerterne har jeg ikke haft et par uger nu og nu er brystspændingerne helt væk.

Min læge har altid sagt, at det største tegn på en graviditet der går til/slutter er hvis brystspændingerne forsvinder. Det har været det første jeg har lagt mærke til om morgenen og i morges kunne jeg faktisk ikke mærke dem.

Har båret meget rundt på min 3-årige på det sidste, som har været syg og samtidigt enormt travlt på job, med underbemanding også pga sygdom, så nu kommer samvittigheden også

Skal til NF på mandag og er meget nervøs og har næsten overbevist mig selv om at det er slut.

Mokka 12+1

HEj Søde.

JEg tror bestemt ikke det er slut...

ved min den første havde jeg det kun dårligt i uge 6-9 og derefter havde jeg det super og ingen brystspæninger overhovedet.

for at alt nok er som det skal være

Anmeld

27. september 2012

Mokka

tak

Anmeld

28. september 2012

M (:

Mokka skriver:

Mokka 12+1

for at alt er som det skal være! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.