Matilde 7 uger og sover nu + spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. september 2012

Mor1012

7 uger og de sidste 2 dage sovet fra ca 19 til 02 så får hun en flaske på 120 og sover videre til 05-06

hvordan sover jeres på ca 7 uger ?

matilde spiser kun 90 ml på gang om dagen, Hvis hun da spiser op.. og det gør hun spiser hver 2 time.

hvor meget og ofte spiser jeres

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Mor1012

27. september 2012

Sofia24

Prinsessen<3 skriver:

7 uger og de sidste 2 dage sovet fra ca 19 til 02 så får hun en flaske på 120 og sover videre til 05-06

matilde spiser kun 90 ml på gang om dagen, Hvis hun da spiser op.. og det gør hun spiser hver 2 time.

Hej

Hjemme hos os er Ida 8 1/2 uge gamnmel

Vi ammer, så jeg aner ikke hvor mange ml hun spiser pr måltid, men hun spiser ca hver 3-4 time i dagstimerne.

Sen aften får hun mad sidste gang kl ca 22 og sover så til ca 03.30 hvor hun kommer op ved siden af mig og vi ammer i nærmest søvne og sover videre ved siden ad hinanden til ca 7-7.30.

Sådan er vores "rytme" om natten

Er lidt misundelig på din datters sovetid fra kl 19 - det giver Jer jo meget af aftenen alene til voksentid Og herhjemme ville vores dreng på 2 år også elske at lillesøster ikke var vågen der så han kunne have os for sig selv

Anmeld

27. september 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg har desværre ingen erfaringer at dele ud af - men sikke en skøn lille pige!

Anmeld

28. september 2012

Chevro

Min søn fik flaske til natten fra han var 3-4 uger ca, og har faktisk aldrig været oppe mere end en gang pr nat!

Nu er han 16 uger på mandag, og kan af og til sove fra 20.00-6.00 uden mad - på 200 ml.

Anmeld

28. september 2012

Camillos

Prinsessen<3 skriver:

Jeg ved ikke noget om det.. .. 

men HOLD NU FAST HVOR ER HUN BARE BEDÅRENDE 

Anmeld

28. september 2012

Mor1012

Camillos skriver:

Jeg ved ikke noget om det.. .. 

men HOLD NU FAST HVOR ER HUN BARE BEDÅRENDE 

hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.