Søger veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. september 2012

GitteC78

Efter jeg blev mor for 2 år siden, og flyttede fra mine veninder, synes jeg ikke jeg har det samme forhold til dem nu, som jeg havde før. Vores liv har forandret sig. Desværre.

Jeg savner rigtigt meget en veninde, som jeg kan hygge med biograf ture, snakke med osv.

Jeg bor sammen med min mand og 2 små børn i Videbæk.

Da min mand træner håndbold er jeg tit alene med børnene....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2012

Deaktiveret profil

GitteC78 skriver:

Efter jeg blev mor for 2 år siden, og flyttede fra mine veninder, synes jeg ikke jeg har det samme forhold til dem nu, som jeg havde før. Vores liv har forandret sig. Desværre.

Jeg savner rigtigt meget en veninde, som jeg kan hygge med biograf ture, snakke med osv.

Jeg bor sammen med min mand og 2 små børn i Videbæk.

Da min mand træner håndbold er jeg tit alene med børnene....

Jeg kender virkelig godt følelsen af at savne veninder, som man rigtigt kan hygge med..  Jeg håber du finder en/nogen, desværre bor vi ikke i nærheden, så kan ikke tilbyde et venskab hvor vi ses, men du skal være mere end velkommen til at skrive til mig herinde? Jeg kan altid bruge en god snak.. 

Anmeld

29. september 2012

pernilleki

Hey smiler

så lige dit opslag kunne ikke lade vær med lige skrive til dig efter mig min kæreste fik vores dreng Mikkel på nu 22 mrd har vores liv også ændret sig de veninder man trode man havde er pludselig gået hend gledent bordt grunden var nok at nu kunne man ikke komme med i byen og andre ting vi søger nu venner med børn der måske kunne havde lyst til tage på udflugter måske havde en hygge aften med go mad film meget andet jeg er 25 mig fyr er lige bleven 30 vi kommer fra Hvide Sande så ikke så lagt fra jeg transport er ikk et problem vi har begge to en bil hver håber høre fra dig knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.