Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg køber slet ikke bacon i tern, men hvis jeg laver mad der kræver det så køber jeg alm skivet bacon og skærer det ud i strimler
Jeg kan nemlig ikke lide de klumper der ligger tilbage når fedtet er smeltet af ternene...
Jeg skærer det selv.
Synes der er vildt meget fedt i det man køber i tern.
trunte89 skriver: Netto. De er gode synes jeg.
Netto. De er gode synes jeg.
UnderCover35 skriver: Jeg køber slet ikke bacon i tern, men hvis jeg laver mad der kræver det så køber jeg alm skivet bacon og skærer det ud i strimler Jeg kan nemlig ikke lide de klumper der ligger tilbage når fedtet er smeltet af ternene...
Carina:-) skriver: Jeg skærer det selv. Synes der er vildt meget fedt i det man køber i tern.
tarkoflen skriver: Jeg skærer det selv ud, hvis jeg skal bruge store tern køber jeg sådan en man selv kan skære, hvis det bare er små tern, så bruger jeg skivet bacon og klipper det over med en saks, det er meget nemmere end at skære det
Jeg skærer det selv ud, hvis jeg skal bruge store tern køber jeg sådan en man selv kan skære, hvis det bare er små tern, så bruger jeg skivet bacon og klipper det over med en saks, det er meget nemmere end at skære det
Leneur skriver: Køber du så bare et helt stykke i supermarkedet og skærer det værste fedt fra?
Køber du så bare et helt stykke i supermarkedet og skærer det værste fedt fra?
Ja,og køber det også tit hos slagteren når der er tilbud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128