Scanning - termins scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Anonym trådstarter

Så fik jeg været hos lægen for at blive scannet. Han kunne umiddelbart ikke se noget på scanneren men min test var flot positiv som han sagde så jeg sku komme igen på mandag for at blive scannet. Han siger jeg er omkring 3-4 uger henne ? Hmm men hvornår kunne i se noget til termins scanning ..?? Altså hvilken uge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

M&N

Anonym skriver:

Så fik jeg været hos lægen for at blive scannet. Han kunne umiddelbart ikke se noget på scanneren men min test var flot positiv som han sagde så jeg sku komme igen på mandag for at blive scannet. Han siger jeg er omkring 3-4 uger henne ? Hmm men hvornår kunne i se noget til termins scanning ..?? Altså hvilken uge??

Jeg blev scannet en lille uge efter jeg testede positivt. Troede selv jeg var i 6. uge. Men de mente jeg kun var 4. eller 5. uger henne.

Jeg kom så 2-3 uger senere og der viste det sig så jeg var 9. uger henne.

Men man kunne sagtens se en lille prik og hjerteblink på den lille blob derinde da jeg var i 4. eller 5. uge, som jeg så ikke var

God scanning på mandag

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg blev scannet en lille uge efter jeg testede positivt. Troede selv jeg var i 6. uge. Men de mente jeg kun var 4. eller 5. uger henne.

Jeg kom så 2-3 uger senere og der viste det sig så jeg var 9. uger henne.

Men man kunne sagtens se en lille prik og hjerteblink på den lille blob derinde da jeg var i 4. eller 5. uge, som jeg så ikke var

God scanning på mandag

Dejligt at det gik godt til din scanning. Havde håbet på at se bare evt en blomme væk men desværre ikke så håber der er noget at se mandag

Anmeld

26. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Held og lykke på mandag!

Jeg har ingen erfaringer, da jeg først blev skannet 11+4 (:

Anmeld

26. september 2012

UnderCover37

Jeg er blevet scannet en del gange allerede og denne gang var det sådan her;

4+1 intet at se, udover en fin slimhinde og æggestokke uden nye æggeblærer

5+2 tydelig graviditet, dog kunne man ikke se foster men at det sad i livmoderen hvor det skulle. Egentligt bare en sort plet/hulrum.

6+2 smukt lille foster på 4mm og hjertet slog  

7+2 et noget større men stadig smukt foster og hjertet slog endnu (kunne ikke måles pga hvordan det ligger derinde) 

8+2 et smukt foster på knapt 2 cm og hjertet slog smukt og kraftigt 

Skal tjekkes igen i næste uge når jeg er 10+2 og er selvfølgelig spændt

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Jeg er blevet scannet en del gange allerede og denne gang var det sådan her;

4+1 intet at se, udover en fin slimhinde og æggestokke uden nye æggeblærer

5+2 tydelig graviditet, dog kunne man ikke se foster men at det sad i livmoderen hvor det skulle. Egentligt bare en sort plet/hulrum.

6+2 smukt lille foster på 4mm og hjertet slog  

7+2 et noget større men stadig smukt foster og hjertet slog endnu (kunne ikke måles pga hvordan det ligger derinde) 

8+2 et smukt foster på knapt 2 cm og hjertet slog smukt og kraftigt 

Skal tjekkes igen i næste uge når jeg er 10+2 og er selvfølgelig spændt

Uh hvordejligt ... så må du da endelig komme med en Update ..

Anmeld

27. september 2012

UnderCover37

Det lover jeg at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.