Aflysning af Odense zoo..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Team Putte

Da jeg ik synes der har været den store opbakning omkring turen, har jeg besluttet at aflyse den

Vi trænger os til at slappe af herhjemme, så vi kommer ihvertfald ik, men hvis andre stadig er vildt interesseret i turen kan i jo selv planlægge videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

eliasogmor

Team Putte skriver:

Da jeg ik synes der har været den store opbakning omkring turen, har jeg besluttet at aflyse den

Vi trænger os til at slappe af herhjemme, så vi kommer ihvertfald ik, men hvis andre stadig er vildt interesseret i turen kan i jo selv planlægge videre

æv altså.....

Anmeld

27. september 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

æv altså.....

Jah men måske stemningen for sådan noget er større når ungerne er lidt ældre

Anmeld

27. september 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

øøøøøøv

Anmeld

27. september 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

øøøøøøv

Jah

Jeg planlægger en tivolitur med LotusCPH når deres juleudstilling begynder, der må du da hjertens gerne tage med Ved godt det er en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tur men du må gerne overnatte i vores gæsteværelse

Anmeld

27. september 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jah

Jeg planlægger en tivolitur med LotusCPH når deres juleudstilling begynder, der må du da hjertens gerne tage med Ved godt det er en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tur men du må gerne overnatte i vores gæsteværelse

uh det lyder da fristende

Anmeld

27. september 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

uh det lyder da fristende

Ja ik Der er ganske vist ik så meget plads, men det er eget værelse, sovesofa, plads til Benjamin kan stå i barnevognen og så er der eget tv og dvd, samt alle vores dvd-film og playstation derinde

Og når du så skal hjem kører der en bus direkte fra Jyderup med endestation i slagelse hvor du kan tage toget hjem til Jylland

Anmeld

27. september 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Ja ik Der er ganske vist ik så meget plads, men det er eget værelse, sovesofa, plads til Benjamin kan stå i barnevognen og så er der eget tv og dvd, samt alle vores dvd-film og playstation derinde

Og når du så skal hjem kører der en bus direkte fra Jyderup med endestation i slagelse hvor du kan tage toget hjem til Jylland

som du dog kan iih altså

Anmeld

27. september 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

som du dog kan iih altså

Jah jeg lokker

Anmeld

27. september 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jah jeg lokker

ja det kan jeg da høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.