(november) Mærker liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. maj 2009

Pje

Så blev det min tur til at mærke liv og det er en helt vild fantastisk følelse  Var ikke helt sikker på om det var rigtig hvad jeg mærket, men da den samme følelse kom dagen efter var jeg ikke i tvivl. Og har mærket lidt liv hver dag siden. Synes det er tidligt, går i morgen ind i uge 17 + 0 og mærket liv første gang da jeg var i 16 + 1. Og især da det er det første, var jeg i tvivl om hvad det var.
Flemming har kunne høre den lilles hjertelyd i fredags, det var svagt men en dejlig lyd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

fiskeroletuegbe

Ja det er en dejlig følelse.. jeg mærkede liv for første gang i dag. Jeg er i dag 17 + 2 henne.. det føles en smule underligt, men også dejligt.

Anmeld

28. maj 2009

Pje

Ja det gør det, synes jeg stadig lidt det gør. Men er blevet mere tydeligt at de er små spark inde i maven. Så bliver rigtig dejligt når det også kan mærkes uden på maven, det glæder den kommende fader sig meget til. Han er henne og mærke flere gange dagligt eller bare nusse maven

Anmeld

29. maj 2009

tumle81

Nyder også mine små hilsner hver dag. Det er så dejligt når man sidder eller ligger og slapper af og man så lige får et lille spark...

I går var der et som var meget tydeligt, også udefra men desværre for farmand kom der kun det ene store!

Selvom det ikke er første gang, glæder han sig til at kunne mærke den lille sparke. Det samme gør min datter på 5 år, det bliver en oplevelse for hende når hun kan mærke det :-)

Knus Kathrina 18+3

Anmeld

22. juni 2009

haps

Min store datter på 9 har været lidt skeptisk over at der nu skulle komme en lille ny baby - en tidsrøver - men nu har hun mærket sin lillesøster rumstere rundt og synes det er fantastisk.. Dejligt at komme så langt hen det blir mere forståeligt og hyggeligt for de andre børn..

Helene 21+4

Anmeld

22. juni 2009

Pje

Dejligt for dig haps  at du og dine kære omkring dig kan mærker jeres lille pige var aktiv. Glæder mig at din datter synes det er fantastisk at mærke hendes lillesøster være aktiv.
Glæder mig til jeg kan mærke den lille ude på og ikke kun inde i maven. Den kommende far kan næsten ikke vente til han kan mærke spunk sparke
Pia 21 + 0

Anmeld

22. juni 2009

haps

Pje skriver:

Dejligt for dig haps  at du og dine kære omkring dig kan mærker jeres lille pige var aktiv. Glæder mig at din datter synes det er fantastisk at mærke hendes lillesøster være aktiv.
Glæder mig til jeg kan mærke den lille ude på og ikke kun inde i maven. Den kommende far kan næsten ikke vente til han kan mærke spunk sparke
Pia 21 + 0

Kan du mærke spark udenpå maven?

Jeg har mærket lille-pigen siden 16. uge og min kæreste har kunnet være med fra 18. uge - men som ugerne går bliver det kraftigere og kraftigere og det er så tydeligt nu at man også kan se hun prikker indefra

Alt det jeg har taget på sidder nu også bagpå og ikke så meget på maven - så der er ikke langt ind til hende

Helene 21+2

Anmeld

23. juni 2009

Pje

Kunne jeg ikke igår da jeg skrev, men igår aftes da jeg slappet af på sofaen kom det første spark andre også kan mærke. Flemming blev helt vild  dog synes han lidt at det mærkes som om jeg havde luft i maven.
Jeg har også kunne mærke den lille siden uge 16, men den kommende far kunne først være med fra igår (uge 22). Så håber snart de bliver mere tydeligere og kraftigere så han rigtig kan være med i mine oplevelser med dens spark
Jeg har taget lidt på over det del - maven, brysterne, ballerne og lårene

Pia 21 + 1

Anmeld

23. juni 2009

haps

Pje skriver:

Kunne jeg ikke igår da jeg skrev, men igår aftes da jeg slappet af på sofaen kom det første spark andre også kan mærke. Flemming blev helt vild  dog synes han lidt at det mærkes som om jeg havde luft i maven.
Jeg har også kunne mærke den lille siden uge 16, men den kommende far kunne først være med fra igår (uge 22). Så håber snart de bliver mere tydeligere og kraftigere så han rigtig kan være med i mine oplevelser med dens spark
Jeg har taget lidt på over det del - maven, brysterne, ballerne og lårene

Pia 21 + 1

Hvor dejligt for jer - tillykke  Det er en stor dag

Synes virkelig der sker noget i de her uger - varer ikke længe før det kommer til at føles som om de dyrke kampsport derinde

Helene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.