Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der var engang hvor vi kunne samarbejde,men det er fortid. Desværre gik jeg med til en 7-7 ordning da jeg syntes det var mest fair
Hvis dit barns far/mor konsekvent sender dit barn hjem efter samvær i for småt,hullet,nullert og forvasket tøj på trods af konstant mobning i skolen pga tøjet så er det IKKE omsorgssvigt!! Det troede jeg,og hvis andre tror det samme så tro om igen. Man kan bruge alle børnepengene på sigselv,sende barnet i småt og hullet tøj og nedslidte sko i skole og det er ikke grund til bekymring Jeg fortryder at jeg fik et barn med den idiot Så står man og kan ikke gøre noget som helst og ens barn forventer hjælp,men jeg er oppe imod højere magter der siger at det ikke er alvorligt,det er ikke omsorgssvigt så statsforvaltningen,kommunen eller skolen kan ikke stille noget op!! Jeg føler jeg fejler som forældre fordi der ikke er nogen som helst der kan se alvoren i det! De har vel enten ikke været udsat for mobning eller har glemt hvordan det var at være barn i folkeskolen Hvordan fortæller man et barn at mor ikke kan hjælpe,at mobningen fortsætter for ifølge reglerne så er det iorden at blive sendt afsted sådan?! Jeg står med et ulykkeligt barn der frygter skolen da han bliver mobbet med tøjet han får på fra sin far Når ingen gør noget så er resultatet et mobbet barn og det barn er jeg mor til. Hvad i alverden skal jeg stille op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Der var engang hvor vi kunne samarbejde,men det er fortid. Desværre gik jeg med til en 7-7 ordning da jeg syntes det var mest fair Hvis dit barns far/mor konsekvent sender dit barn hjem efter samvær i for småt,hullet,nullert og forvasket tøj på trods af konstant mobning i skolen pga tøjet så er det IKKE omsorgssvigt!! Det troede jeg,og hvis andre tror det samme så tro om igen. Man kan bruge alle børnepengene på sigselv,sende barnet i småt og hullet tøj og nedslidte sko i skole og det er ikke grund til bekymring Jeg fortryder at jeg fik et barn med den idiot Så står man og kan ikke gøre noget som helst og ens barn forventer hjælp,men jeg er oppe imod højere magter der siger at det ikke er alvorligt,det er ikke omsorgssvigt så statsforvaltningen,kommunen eller skolen kan ikke stille noget op!! Jeg føler jeg fejler som forældre fordi der ikke er nogen som helst der kan se alvoren i det! De har vel enten ikke været udsat for mobning eller har glemt hvordan det var at være barn i folkeskolen Hvordan fortæller man et barn at mor ikke kan hjælpe,at mobningen fortsætter for ifølge reglerne så er det iorden at blive sendt afsted sådan?! Jeg står med et ulykkeligt barn der frygter skolen da han bliver mobbet med tøjet han får på fra sin far Når ingen gør noget så er resultatet et mobbet barn og det barn er jeg mor til. Hvad i alverden skal jeg stille op
Tror også det eneste du kan gøre, er at gøre alt DU kan for ham, dvs, at du i hvert fald ikke klæder ham "grimt" i de uger han er hos dig - at han så har noget federe tøj! Måske endda låne tøjet med hjem til hans far. Men ellers kan du jo desværre intet stille op med de forhold der gør sig gældende hos hans far kun have dit på det rene. Måske vil din søn så udtrykke at han ønsker at være mere hos dig engang så.. han vil kunne mærke forskellen med tiden..
Han fylder 8 i nov. Vil de så høre på ham? Jeg havde fået afvide af min veninde at det først er efter de 12 år at de bliver hørt Jeg sørger for ham det jeg kan så han ved at når han er hos mig så begrænses mobningen,men han ved jo at der er 10 dage om måneden hvor han bliver pint og prikket tilog jeg har svært ved at acceptere at min søn skal lide pga hans far Jeg sværger,tanken om at hyre hjælp har strejfet mig så det er slemt nu Ingen lytter og børn der bliver mobbede kan ricikere selvmord. Jeg var en af de børn så jeg ved hvad jeg snakker om
Anonym skriver: Han fylder 8 i nov. Vil de så høre på ham? Jeg havde fået afvide af min veninde at det først er efter de 12 år at de bliver hørt Jeg sørger for ham det jeg kan så han ved at når han er hos mig så begrænses mobningen,men han ved jo at der er 10 dage om måneden hvor han bliver pint og prikket tilog jeg har svært ved at acceptere at min søn skal lide pga hans far Jeg sværger,tanken om at hyre hjælp har strejfet mig så det er slemt nu Ingen lytter og børn der bliver mobbede kan ricikere selvmord. Jeg var en af de børn så jeg ved hvad jeg snakker om
Husker selv skoletiden som et sandt helved. Det var først i 7 klasse jeg flyttede skole, og der skete ting og sager pludselig.
ja, dit barn vil blive hørt selvom det ikke er 12, det er de gamle regler som siger barnet skal være 12 eller derover. Kontakt statsforvaltningen, og gør noget. De skal lytte på hvis dit barn kun vil have sammenvær hver 14 dag i weekenden. Det kan de ikke fornægte ham/hende.....
7 klasse Hvorfor gjorde ingen noget?
Hvor er det synd...
Vil det måske hjælpe at du gør faren opmærksom på, at barnet får mindre og mindre lyst til at være hos ham, fordi det bliver mobbet med det grimme tøj - og det sker ikke når barnet er hos dig?
Jeg er målløs over at STFV ikke mener at det er et problem, men har heldigvis ingen erfaring med dem selv.
Jeg ville nok ringe til dem igen... Måske kan der være forskel, alt efter hvem man snakker med derinde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128