søger kage uden for meget fondant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2012

yagnes

Hej derude.

søger en kage, men er ikke så vild med fondant. så hvis der er nogle der har en god ide til en kage uden "for meget" fondant er jeg meget int.

Skal være tæt på glostrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

yagnes

ingen der kan hjælpe`??

Anmeld

28. september 2012

Team Putte

nesss skriver:

Hej derude.

søger en kage, men er ikke så vild med fondant. så hvis der er nogle der har en god ide til en kage uden "for meget" fondant er jeg meget int.

Skal være tæt på glostrup

Jeg er faktisk heller ik pjattet med fondant.. Det er simpelthen så sødt! Jeg ligger en mørk chokoladesmørcreme under fondanten så den tager lidt af den overvældende sødme. Ellers Har jeg leget lidt med tanken om helt at droppe fondanten til overtræk, kun bruge den til figurer, og så bare smøre kagerne op med hvid chokoladesmørcreme med pastafarver i Med en god hånd kan smørcremen blive helt glat i overfladen

Anmeld

28. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Team Putte skriver:

Jeg er faktisk heller ik pjattet med fondant.. Det er simpelthen så sødt! Jeg ligger en mørk chokoladesmørcreme under fondanten så den tager lidt af den overvældende sødme. Ellers Har jeg leget lidt med tanken om helt at droppe fondanten til overtræk, kun bruge den til figurer, og så bare smøre kagerne op med hvid chokoladesmørcreme med pastafarver i Med en god hånd kan smørcremen blive helt glat i overfladen

Har du en opskrift på - mørk chokoladesmørcreme- Jeg må låne?

Anmeld

28. september 2012

Team Putte

Aisha skriver:

Har du en opskrift på - mørk chokoladesmørcreme- Jeg må låne?

Pisk 4 æggeblommer med 60 gram flormelis.

Pisk 100 gram blødt smør i (Ikke for salt, bruger selv bakkedal smørbar da jeg ik er stor fan af usaltet lurpak, eller lurpak generelt )

Rør 200 gram smeltet mørk chokolade i (Bruger selv marabou)

Stil på køl til den har en tykkelse der er til at arbejde med og ik glider af kagen

Anmeld

28. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Team Putte skriver:

Pisk 4 æggeblommer med 60 gram flormelis.

Pisk 100 gram blødt smør i (Ikke for salt, bruger selv bakkedal smørbar da jeg ik er stor fan af usaltet lurpak, eller lurpak generelt )

Rør 200 gram smeltet mørk chokolade i (Bruger selv marabou)

Stil på køl til den har en tykkelse der er til at arbejde med og ik glider af kagen

Tusind tak

Anmeld

28. september 2012

Team Putte

Aisha skriver:

Tusind tak

Så lidt da

Anmeld

28. september 2012

tymini

Hej Ness..

hvis du ikke har fundet din kagebager, så må du gerne bruge mig - Har du lyst, så kan du se mine kager her: Rikkesfestkager

Mange hilsner, Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.