Puslebord - hvad har i stående

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.712 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Enirt

Hej piger

Jeg er ved at indrette børneværelse og dermed også puslebordet.

Hvad har i ståeden på jeres pusleborde, hvilke ting er gode at have lige ved hånden og hvordan opbevarer i dem.

Vis gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

serinasmor

Enirt skriver:

Hej piger

Hvad har i ståeden på jeres pusleborde, hvilke ting er gode at have lige ved hånden og hvordan opbevarer i dem.

Vis gerne billeder

jeg havde

vand(skål til vand)

skumklude

en tør vaskeklud (til at tørre den våde nyvaskede numse)

bleer

zinksalve/pudder

kam

en lille anden creme fordi hun fik noget udslet på låret

havde ikke meget plads- det var et væghængt sammenklappeligt puslebord men det gik fint

Anmeld

26. september 2012

LilleLene

Enirt skriver:

Hej piger

Vis gerne billeder

jeg har

vandfad
skumklude
bleer
stofbleer
cremer/olier
og tøj (da jeg har en puslekommode)

Anmeld

26. september 2012

Clisolka

Enirt skriver:

Hej piger

Vis gerne billeder

Jeg har puslebordet stående på badeværelset, så jeg har vand i nærheden. 

Vi har et puslebord med en skuffe og 2 hylder. 

I skuffen har jeg hendes bukser, sokker og strømpebukser liggende. Derudover har jeg hendes cremer, tandbørste, neglesaks, vatpinde osv. liggende, så det er lige ved hånden 

På hylderne har jeg 2 kasser - 1 med bleer og 1 med trøjer. Derudover har jeg skumklude og nusseklude liggende på hylderne. 

Anmeld

26. september 2012

modesty

Jeg vil til hver en tid anbefale væghængt puslebord på badeværelset hvis det er muligt. Det er SÅ rart at have rindende vand ved puslebordet - og meget mere hygiejnisk at kunne vaske hænder med det samme.

Vi har BRIO væghængt puslebord. Bleer, stofbleer, skumklude, salve, håndsprit, tøj.

Anmeld

26. september 2012

2babygirls

Enirt skriver:

Hej piger

Vis gerne billeder

Puslehynde m stofble på
håndsprit
vand
skumklude
zink og inotyol creme
alm fed creme
uro over puslepladsen
affaldsposer til tis og prut bleer

Det var vist det

Åhh jo, termometer og kløverdåsen med det der til læberne samt stik piller.

Anmeld

26. september 2012

Enirt

serinasmor skriver:

jeg havde

vand(skål til vand)

skumklude

en tør vaskeklud (til at tørre den våde nyvaskede numse)

bleer

zinksalve/pudder

kam

en lille anden creme fordi hun fik noget udslet på låret

havde ikke meget plads- det var et væghængt sammenklappeligt puslebord men det gik fint

Tak for svar

Det er ca. de sammen ting jeg selv havde tænkt på at have ved pusle bordet, har dog lidt mere plads da mit er et stående med to hylder under.

Anmeld

26. september 2012

Enirt

LilleLene skriver:

jeg har

vandfad
skumklude
bleer
stofbleer
cremer/olier
og tøj (da jeg har en puslekommode)

Jeg kan se at jeg ikke er helt på bar bund, har tænkt lidt det samme som du beskriver.

Kan du evt. lægge et billede op, vil gerne have inspiration til hvordan man kan indrette sig

Anmeld

26. september 2012

Enirt

Jeg har puslebordet stående på badeværelset, så jeg har vand i nærheden. 

Vi har et puslebord med en skuffe og 2 hylder. 

I skuffen har jeg hendes bukser, sokker og strømpebukser liggende. Derudover har jeg hendes cremer, tandbørste, neglesaks, vatpinde osv. liggende, så det er lige ved hånden 

På hylderne har jeg 2 kasser - 1 med bleer og 1 med trøjer. Derudover har jeg skumklude og nusseklude liggende på hylderne. 

Skumkludene osv. ligger de frit under bordet eller er de i kasser?

vil du evt. lægge et billede op af dit puslebord, vil gerne have inspiration til hvordan jeg kan indrette mig

Anmeld

26. september 2012

Enirt

modesty skriver:

Jeg vil til hver en tid anbefale væghængt puslebord på badeværelset hvis det er muligt. Det er SÅ rart at have rindende vand ved puslebordet - og meget mere hygiejnisk at kunne vaske hænder med det samme.

Vi har BRIO væghængt puslebord. Bleer, stofbleer, skumklude, salve, håndsprit, tøj.

Det er desværre på ingen måde muligt at presse et puslebord ind på vores badeværelse, hverkern på væg eller stående.

Men så må jeg have noget håndsprit stående så jeg hurtigt kan fjerne bakterier. Har også et hoved/hale fad til vand, så går det jo nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.