nogen der har prøvet...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. september 2012

tikka

at deres mens udebliver...???

Jeg er på p-piller, og har ikke et ønske om at blive gravid lige nu.. I sidste pille pause fik jeg kun en smule pletblødning en enkelt dag, og denne gang er der ikke kommet skyggen af mens.. jeg har testet, og den er ´negativ, men er begyndt at have ømme bryster, og en del smerter, der minder meget om menssmerter..

efter sidste pause, hvor mens ikke dukkede op, tænkte jeg at jeg lige ville prøve at give det en  chance for at dukke op, og er derfor ikke startet op på ny omgang p-piller, men nu er det så 3 uger siden det skulle have meldt sin ankomst...

nogen der ved hvad det kan være?? det skal lige siges at min mens altid har været til at stille uret efter, og de eneste gang det er udeblevet, er når jeg har været gravid...

håber nogen kan hælpe, på forhånd tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

FrkZier

tikka skriver:

Jeg er på p-piller, og har ikke et ønske om at blive gravid lige nu.. I sidste pille pause fik jeg kun en smule pletblødning en enkelt dag, og denne gang er der ikke kommet skyggen af mens.. jeg har testet, og den er ´negativ, men er begyndt at have ømme bryster, og en del smerter, der minder meget om menssmerter..

efter sidste pause, hvor mens ikke dukkede op, tænkte jeg at jeg lige ville prøve at give det en  chance for at dukke op, og er derfor ikke startet op på ny omgang p-piller, men nu er det så 3 uger siden det skulle have meldt sin ankomst...

nogen der ved hvad det kan være?? det skal lige siges at min mens altid har været til at stille uret efter, og de eneste gang det er udeblevet, er når jeg har været gravid...

har aldrig oplevet udeblevet mens når det ikke var fordi jeg var gravid

Anmeld

26. september 2012

tikka

FrkZier skriver:

har aldrig oplevet udeblevet mens når det ikke var fordi jeg var gravid

nej, det har jeg nemlig heller ikke selv.. jeg kunne forstå det hvis jeg lige var stoppet på p-piller, at kroppen så lige skulle finde sig selv og sin egen rytme, men det er jo ikke derfor... forstår det bare ikke...

Anmeld

26. september 2012

tikka

slet ingen der har et kvalificeret bud på hvad der sker med min krop???

Anmeld

26. september 2012

dola

tikka skriver:

slet ingen der har et kvalificeret bud på hvad der sker med min krop???

har du glemt en pille eller taget dem uregelmæssigt??

Anmeld

26. september 2012

tikka

dola skriver:

har du glemt en pille eller taget dem uregelmæssigt??

har altid været meget sjusket med at huske dem, men der er dog aldrig sket uheld, og efter vi har fået vores søn, har jeg virkelig taget mig sammen og taget dem som man skulle, netop for at undgå uheld...

Anmeld

26. september 2012

dola

tikka skriver:

har altid været meget sjusket med at huske dem, men der er dog aldrig sket uheld, og efter vi har fået vores søn, har jeg virkelig taget mig sammen og taget dem som man skulle, netop for at undgå uheld...

Hvis det er glippet kan det jo godt være derfor, men ellers ville jeg helt bestemt opøge læge. Eller skrive ham/hende en mail hvad han/hun siger?!?

Anmeld

26. september 2012

SussieThyssen

tikka skriver:

Kroppen kan godt være helt op til et år om at finde sin egen rytme efter p-pillestop..og så kommer der ellers gang i kroppens egen hormonballance, og det kan give nogle turbulente måneder, med udeblevne blødninger, ømme babser, bumser og alt muligt andet sjov.

Så jeg tror ikke du er gravid, men der imod gennemgår et hormonspring, noget som alle kvinder går igennem uanset p-piller eller ej ca, hvert 7-12 år.
At du så oveni er stoppet med pillerne gør det ikke bedre.

Men mit råd er nu at du går til lægen og får et grundigt tjek..for du kan jo godt være gravid, selvom det ikke kan måles på en urintest.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

26. september 2012

Dot D

Har det alt for tæt på i erindringen Jeg var lige gået NI dage over , og det er meget for mig, det plejer næsten at komme på klokkeslet.

Jeg har bare haft så meget i hovedet, smerter i skulderen, stor opgave i skolen og jordens dårligste koncentration pga de årsager. Jeg måtte også lige igang med test, for jeg blev da helt nervøs. Men lørdag aften, efter som skrevet ni dage, kom det lige pludseligt.

Så hvis du måske har haft meget om ørerne som jeg, så kan det være en grund til, at den bliver væk...

Håber for dig, at den snart kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.