Ja ved godt at i ikke kan svare mig konkret på dette. Men håber alligevel der sidder nogle kloge hoveder derude, der kan give mig lidt råd. Jeg vil nemlig ikke bare ringe til lægen hvis jeg bare er udkørt, føler det lidt som et nederlag hvis det er en depression, samt om jeg bare bilder mig det ind.
Lidt baggrund. Det hele ligger tilbage for 6 år siden da mine forældre blev skilt. Det tog hårdt på mig, da jeg samtidig med at skulle komme mig over en stor sorg, skulle jeg også være den voksne i en alder af 15 år, til at være der for min lillesøster, og den sags skyld også min mor. Jeg gik ikke til psykolog og snakkede ikke rigtig om det med nogen, om det hvor vi kom helt ind til kernen. Jeg lagde det bag mig, og "accepteret" at sådan var det nu. Nu 6 år efter har jeg en dejlig kæreste og en datter på 2½ år. Mine fporældre sankker sammen den dag idag, og min far er gift.
Når men her for to uger siden, får et nært familie medlem konstateret kræft. Vi troede at han "bare" kunne slippe med operation, men har nu fået at vide han skal igennem kemo og stråle beh i 8 uger inden operation. Dette har også taget hårdt på mig, og igen her prøver jeg at være stærk.
jeg er under uddannelse, og mangler kun3 uger af mit sidste praktik forløb, men ærligt så kan jeg mærke at jeg glemmer ting i hverdagen, jeg gider egentlig ikke afsted om morgenen, og mit hovedet er fyldt op. Jeg prøver at yde mit bedste, men føler mig presset, da jeg samtidig er igang med et projekt på sidelinjen relateret skolen.
Derhjemme er jeg MEGET træt. også når jeg har sovet, kunne jeg sagtens sove mere, jeg har ikke lyst til sex. jeg har mindre overskud i hverdagen. Jeg føler lidt jeg sætter en maske på, hvor der står JEG har det godt, og den rolle er jeg også god til at spille. For jeg har det jo godt, altså har en dejlig familie som jeg elsker overalt. de betyder alt.
Så er jeg bare udkørt, eller ramler det sammen nu? Kan det være en dep eller stress måske? Jeg ved ikke på stående fod om jeg ville kunne overskue de sidste tre uger i praktikken, men vil færdiggøre min uddannelse til dec. Men hva gør jeg?

Ved det blev meget rodet, håber i kan finde hoved og hale i det.