Har tænkt præcis samme med grene som udsmykning og hvor ser det feeedt ud. Hvordan har i hængt det op og er det fra egen grund i har skaffet dem. Har du tips og tricks til hvordan man holder fest for ca 100 med budget på 30.000 for vi står over fir samme udfordring
Flotte billeder i øvrigt. Tak for kigget
Ja, vi har egen skov - så der tog vi lidt fra, vi lavede ALT selv (dog undtagen den helstegte gris), men alt forret, tilbehør såsom salater, pastaer, broccolisalater o.s.v. lavet selv - men vores nabo er slagter, så vi fik grisen til lidt en "vennepris"
Musikken leverede en anden kammerat (så der sparede vi også en del), ellers havde vi overvejet en jukeboks, og vi holdte det hjemme og derved også sparede en del penge til lokalerne, borde, service og stole lånte vi gennem vores forsamlingshus, så heller ingen regning derfra
Også havde vi valgt at der kun var sodavand, rødvin, hvidvin, mokia, Asti, øl og gajol - så alt dessertvin, whiskey og bailey var sparet væk (men manglede det nu heller ikke)
Alle rislamperne havde jeg fundet til en 5,- stk. i en elforretning og vi havde 20 stks hængende ned 
Kaffebordet om eftermiddagen foregik på græsplænen siddende på små halmballer
(Igen lidt sjovt og vi elsker IKKE at gøre som alle andre)
Og da jeg gerne ville have lidt en anderledes blomst end roser og liljer, kom jeg en dag forbi en bondemand der solgte solsikker ved vejen, jeg ringede til ham og sprugte om han havde mange, det havde han og om han ville levere til en bryllup og til hva pris?
Han blev så beæret over at måtte levere solsikker, så fredag morgen inden brylluppet kom han med ca. 800 solsikker og jeg skulle give en sølle pris af 300 kr. (gav så en del mere - da jeg ikke ville være andet bekendt)
Spørg endelig læs, hvis der er noget du mangler svar på, så vil jeg prøve at hjælpe