Svamp .. problemer (klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.902 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Anonym trådstarter

Godaften piger.

Er lige anonym, da jeg syntes dette er meget pinligt..

Men var til lægen igår og fik af vide at jeg havde svamp. Første gang jeg prøver dette, og syntes det er rigtig ubehageligt!

Når, men jeg tog den der stikpille (Canesten) igår aftes inden jeg gik i seng. 

Hele dagen i dag har jeg haft rigtig meget grynet hvidt udflåd, og tænker at det måske er rester fra pillen?

Men så her til aften er det gået hen og blevet lyserødt grynet udflåd, og jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen steder hvor der står noget om dette .. Så mit spørgsmål går egentlig på, om der er nogen af jer piger der har prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Linsi

Anonym skriver:

Godaften piger.

Men var til lægen igår og fik af vide at jeg havde svamp. Første gang jeg prøver dette, og syntes det er rigtig ubehageligt!

Hele dagen i dag har jeg haft rigtig meget grynet hvidt udflåd, og tænker at det måske er rester fra pillen?

Men så her til aften er det gået hen og blevet lyserødt grynet udflåd, og jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen steder hvor der står noget om dette .. Så mit spørgsmål går egentlig på, om der er nogen af jer piger der har prøvet noget lignende?

ja jeg har pøvet det et par gange. Det plejer at gå over efter et par dage her... det helt alm det bliver sådan grynet , og at der kommer rester fra pillen. 

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Linsi skriver:

ja jeg har pøvet det et par gange. Det plejer at gå over efter et par dage her... det helt alm det bliver sådan grynet , og at der kommer rester fra pillen. 

Mange tak for svar

Okay, det giver lidt mere ro i hovedet

Anmeld

26. september 2012

SussieThyssen

Godaften piger.

Canestenpillen, angriber det cellelag som er inficeret i din skede, sådan at det løsner dig og kan give lidt irritation af slimhinderne, der som følge deraf, kan bløde en ganske lille smule.
Det betyder ikke noget, du skal blot blive ved med at behandle efter anvisningen på pakken.

Og ja, der kommer grynet hvidt udflåd efter pillen..det er rester af den.

Når nu du er færdig med svampekuren (husk den skal gøres færdig, selvom du ikke kan mærke mere) så køb nogle intimtabs (stikpiller) på apoteket og brug sådan en kur på 10 dage så du kan genetablere Ph-balancen i skeden, den vil nemlig være i ubalance efter sådan et svampeangreb og kuren. Derved forebygger du et nyt angreb.

En god ide er, at din mand også lige bliver tjekket for svamp hos lægen, da I ellers kan gå og gensmitte hinanden, og mænd meget tit kan have svamp uden at mærke spor til det.

Husk at alt dit unertøj og bukser skal vaskes på mindst 60 grader, da svampesporer ellers ikke dør.

For at forebygge at svampeceller trænger op i urinrøret og kan forårsage blærebetændelse, er det vigtigt at du altid husker, at tisse af efter samleje og hvis du fx har været i svømmehal.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.