Erfaring som swinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.865 visninger
2 svar
1 synes godt om
25. september 2012

bonanza

Hej. Min forlovede og mig leger med tanken om at prøve swinger klub vi har et dejligt forhold og 2 små piger. Har været sammen 6 1/2 år og har dejlig sex sammen.nu skal swinger livet prøves af  Så har i gode råd om gode og negative ting af det liv?  Og hvordan var jeres første gang og hvad regler havde i som par? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

modesty

Jeg har ikke selv erfaringer, men dem jeg kender som har, siger at det vigtigste er at der er klare regler og at man sørger for at være opmærksom på sin partner. Lige tjekke at den anden er okay ind imellem. Lav nogle forskellige signaler der betyder forskellige ting. Hvis den ene ikke har lyst til at have en bestemt person med i legen, hvis den ene gerne vil stoppe o.s.v. Eller - I kan selvfølgelig også bare sige det til hinanden, men nogle har det bedst med signaler som alle andre ikke ved hvad betyder.

Hvis jeg var jer, ville jeg ikke have sex med andre end hinanden i hvert fald den første gang. 

Anmeld

19. november 2012

Mick

Hej

Jeg ved ikke om du kan bruge dette til noget men vil da komme med mine få erfaringer ;-) VI har selv snakkede om at det kunne være fedt at komme i en Swinger klub el SM klub. Dog ikke for at være sammen med andre, men mere for at nyde det at have sex ude og så bruge nogle af alle de ting som man jo slet ikke kan ha i sit egen sovværelset ( med mindre man har MEGET plads ) Vi var så på en sex messe hvor vi mødte nogle fra en SM klub inde i Århus.

De fortalte at de holdt åbent hus i den kommende weekend og at vi da var meget velkommen. Det kunne vi jo ikke sige nej til. Så om søndagen besøgte vi den. Det var en rigtig hyggelig og MEGET positiv oplevelse. godt nok havde alle tøj på og sådan pga at det var åbent hus. men vi fik en god rundvisning og en snak med de andre brugere. Vi følgte os meget trygge og syntes at de andre var søde. Vi medlte os også næsten ind. Men pga graviditet og nu at vi har fået en søn har vi lagt det lidt på hylden. Men ideen er der skam endnu. Jeg ved at rigtig mange swinger klubber har åbenthus et par gange om året, så måske i skulle prøve at kigge lidt efter det ? Jeg ved jo ikke hvor i bor men jeg har hørt meget godt om Tucan Den ligger omkring vejle. JEg har ikke selv været der, men kunne godt finde på at besøg dem uden for åbnings tid for at se hvad det er. Vi bor nemlig selv i Århus men det ligger vist også en el to. 

Men rigtig god fornøjelse og husk det koster jo ik noget at kigge ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.