Lidt kagehjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Anonym trådstarter

Hvordan smører jeg kagen op sådan her? (se venligst bort fra snefnuggene )

Kam man bruge alle slags opsmæringscremer - eller der det noget helt andet man skal bruge?

Behøver ik være chokolade som på billedet, det var bare for at vise den opsmæring

Er der fondant under - eller smører man bare direkte?

Er li ano, da min kage er en hemmelighed, til efter weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Kam man bruge alle slags opsmæringscremer - eller der det noget helt andet man skal bruge?

Behøver ik være chokolade som på billedet, det var bare for at vise den opsmæring

Det ligner en alm icing eller smørcreme.. bare smurt på med grov hånd.. Jeg ville ligge et fint lag inderst og stille den på køl for at forsejle for fyldet og så ellers bare give den gas med masser af creme og løs hånd Gerne med lidt kold creme for så er den ik så nem at få glat

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Det ligner en alm icing eller smørcreme.. bare smurt på med grov hånd.. Jeg ville ligge et fint lag inderst og stille den på køl for at forsejle for fyldet og så ellers bare give den gas med masser af creme og løs hånd Gerne med lidt kold creme for så er den ik så nem at få glat

Det var også det jeg tænkte, altså at det var hvilken som helst smørecreme, altså du ville give den ét tynd lag smørecreme først => på køl => også en gang smørecreme igen med grove træk?

Det må prøves - tak

Anmeld

25. september 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Det var også det jeg tænkte, altså at det var hvilken som helst smørecreme, altså du ville give den ét tynd lag smørecreme først => på køl => også en gang smørecreme igen med grove træk?

Det må prøves - tak

Lige præcis.. Og så lad cremen være godt kold når du skal smøre det grove, så er den nemlig svær at gøre glat

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Og nogen der ved hvad denne opsmøring kaldes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.