barnets søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Anonym trådstarter

Hvordan får man et barn på 4 mdr til og selv flade i søvn???

Lige meget hvor træt hun er, så kan hun IKKE selv ligge og falde i søvn... hvis hun ligger i ens arme så sover hun fint nok, men vågner ligeså snart hun bliver lagt

Har prøvet og bare ligge hende for sig selv, men etfer 30 min´s gråd syntes jeg bestemt ikke hun skal ligge og grade mere, det er for hjertesklrende

Men hvad gør i andre for og få de små til selv og falde i søvn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

morethanperfect

Lige meget hvor træt hun er, så kan hun IKKE selv ligge og falde i søvn... hvis hun ligger i ens arme så sover hun fint nok, men vågner ligeså snart hun bliver lagt

Har prøvet og bare ligge hende for sig selv, men etfer 30 min´s gråd syntes jeg bestemt ikke hun skal ligge og grade mere, det er for hjertesklrende

Ingen gode råd herfra , for Oscar faldt i søvn selv da han var over 1 år .. Så det tog sin tid .. Men jeg er af den holdning hvis de vil ha tryghed som mor og far giver , så skal de også ha det ..

for det snart lykkedes

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Ingen gode råd herfra , for Oscar faldt i søvn selv da han var over 1 år .. Så det tog sin tid .. Men jeg er af den holdning hvis de vil ha tryghed som mor og far giver , så skal de også ha det ..

for det snart lykkedes

Jeg har bare ryg problemer så det er begyndt og blive for hårdt og vugge hende gående i søvn hver aften, hvor end jeg gerne ville

Anmeld

25. september 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg har bare ryg problemer så det er begyndt og blive for hårdt og vugge ham gående i søvn hver aften, hvor end jeg gerne ville

Ja de blir hurtig store .. Jeg vuggede også Oscar .. 

Men ja , ved desværre ikke rigtig hvad man kan gøre .. 

Anmeld

25. september 2012

Klematis

Hun skal trænes til det. Det tager tid.
Hvis du ammer, så am, og put, og vær i rummet, så du kan nusse lidt, og sige: så putter vi lille mus, eller hvad som helst beroligende du kan finde på, og nus hende, hun skal jo mærke at det er trygt og godt at falde i søvn i sin seng/ lift, eller vugge.
Hvis hun er flaskebarn, kan du begynde at give flasken mens hun ligger i senge, i stedet for i dine arme, og gør det samme, nus, sig god nat, put. Lig lidt og skriv et par sms'er og sørg for at hun ved du er der, men at det er sovetider og ikke snakketid. Giv ikke op. Det skal trænes, hun kender jo ikke til andet end at falde i søvn hos dig.

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Klematis skriver:

Hun skal trænes til det. Det tager tid.
Hvis du ammer, så am, og put, og vær i rummet, så du kan nusse lidt, og sige: så putter vi lille mus, eller hvad som helst beroligende du kan finde på, og nus hende, hun skal jo mærke at det er trygt og godt at falde i søvn i sin seng/ lift, eller vugge.
Hvis hun er flaskebarn, kan du begynde at give flasken mens hun ligger i senge, i stedet for i dine arme, og gør det samme, nus, sig god nat, put. Lig lidt og skriv et par sms'er og sørg for at hun ved du er der, men at det er sovetider og ikke snakketid. Giv ikke op. Det skal trænes, hun kender jo ikke til andet end at falde i søvn hos dig.

Tak for svar

men jeg har prøvet det du skriver, i en månedes tid eller mere, hun blir ammet, nusset lidt, lagt i sin lift, og jeg siger sov dejligt, synger en lille fast sang inden hun skal sove. sider med min hånd nede i liften til hende.... men hun nægter at sove jeg har prøvet i 10, 20, 30,45, 1time 2timer 2.5 time og hun nægter og sove

Hvad gør jeg galt

Anmeld

26. september 2012

Klematis

Prøv at se netsundhedsplejerskens svar. Hun har svar på alt. Man kan trykke:søvn og 4 måneder ind.

Anmeld

26. september 2012

LR85

Anonym skriver:

jeg fandt faktisk ud af at min dreng på 3 måneder og 3 uger, falder i søvn når jeg lægger ham i kramvelgården.

Så ligger han fint og kigger rundt og pludselig ligger han og stener og så lukker han øjnene og sover videre der

Anmeld

26. september 2012

LSM

Anonym skriver:

Når min søn på 2 måneder har lidt svært ved selv at falde i søvn, sætter jeg noget musik på, eller synger selv for ham, mens jeg nusser ham i panden, efter lidt tid falder han virkelig til ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.