Jeres vægt uge 25?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.298 visninger
16 svar
1 synes godt om
25. september 2012

19-82

Hej med jer,

kunne godt tænke mig at høre, hvad I havde taget på i uge 25+0 - har selv taget 8 kg på og synes det er meget???

På forhånd tak ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

cierva

Jeg tror det følger kurven meget fint. Havde selv præcis taget 8 kg på i uge 25:-) Nu 35+0 står vægten på +10-11 kg. Jeg er fint tilfreds. Kommer vist til at passe fint med de mellem 10 og 15 som er "normen". Men alle er forskellige og hvis man ikke grovæder af McD og chokolade så taget man vel det på der passer ens krop og så ryger det nok af igen;-) Synes i hvert fald bestemt ikke du skal panikke:-)

Anmeld

25. september 2012

M (:

19-82 skriver:

Hej med jer,

kunne godt tænke mig at høre, hvad I havde taget på i uge 25+0 - har selv taget 8 kg på og synes det er meget???

På forhånd tak ;-)

Synes 8 kg lyder tilpas i uge 25. Du er lidt over halvvejs, og har taget lidt over halvdelen af den normale vægtøgning på - så mon ikke det er meget rimeligt? (:

Anmeld

25. september 2012

Tøs85

Min vægt var steget 9 kg i uge 25 og er steget et kg mere nu. Er i Uge 28 nu.. Synes jeg har taget en del på, men lægen siger at det passer fint for det kommer også an på ens højde og startvægt.. Hvis man er svært overvægten er det f eks for meget.. Men mit bmi var på 19 inden graviditet, så det passer det fint..
Jeg synes 8 kg er passende i den uge ihvertfald..

Anmeld

25. september 2012

klmf

Har slet ikke taget på endnu Er 24+3 Men er også overvægtig, så tror min krop bare tager af reserverne så at sige

Anmeld

25. september 2012

19-82

Tak for jeres svar - så kan jeg se, at min vægt passer meget godt, vejede 53 inden jeg blev gravid, så det er nok ikke helt ved siden af ;-) Altid bare rart lige at høre andres erfaringer ;-) Har aldrig i mit liv vejet "så meget", så man bliver nok altid lidt panikken, når vægten stiger.

Anmeld

25. september 2012

LBK

Jeg er gravid nu med 2. barn i uge 21. Jeg har taget et 1/2 kilo på nu. Kan ikke huske hvad jeg havde taget på med nummer 1. Men vil gerne lige følge med i denne tråd. :O)

Anmeld

25. september 2012

FruK

Jeg er 25+3 og har taget 5-6 kg på. Var ved lægen i går og hun havde ingen kommentarer ud over at det så meget fint ud. Så det regner jfg med. 

Anmeld

25. september 2012

M&N

lotchen skriver:

Har slet ikke taget på endnu Er 24+3 Men er også overvægtig, så tror min krop bare tager af reserverne så at sige

Hehe, det samme her, tror også lillepigen tager godt for sig af al det reserve

Anmeld

25. september 2012

Ka+Ma=Be

Ved 25+1 havde jeg taget 6,6 kg på Jeg tog 14 kg på i alt.

8 kg er meget passende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.