MD-scanning update :D (Kønnet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

M (:

Muhmi skriver:

Hvad tror du selv egentlig?

Jeg er 95% sikker på at der gemmer sig en babypige, hvor farmand er overbevist om, at der gemmer sig en lille fodboldspiller..  Så det bliver mega spændende at se, hvem der får ret!

Endte farmand med at ville kende kønnet på lillebror?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Muhmi

VNB skriver:

åååårh hvor blir de fine!! 

STORT tillykke med den lille fyr 

Som min kæreste siger: Rigtige mænd laver drenge 

Hihihi... Taaaaaaaark skal du have sødesen!! De bliver bare SÅ nydelige og så kommer de til at matche

Haha!! Ved ikke om det heeelt er sådan den går, men lad ham bare være i troen hehe 

Er rigtig glad for at dine sko kom frem... Fik det helt dårligt med mig selv fordi jeg blev ved med at glemme at sende dem hihihihi 

Anmeld

25. september 2012

Muhmi

M (: skriver:

Jeg er 95% sikker på at der gemmer sig en babypige, hvor farmand er overbevist om, at der gemmer sig en lille fodboldspiller..  Så det bliver mega spændende at se, hvem der får ret!

Endte farmand med at ville kende kønnet på lillebror?

Aaaah.. Uha, jamen så har du nok selv ret på at det er en pige.. Hvis det er din indre stemme der siger det og ikke "bare" dit ønske der siger det, så tror jeg på at den er god nok det du fornemmer

Jeps og jeg viste ham den lille body på billedet da jeg kom hjem og så sagde han: "Eeeen, dreng?" Hahaha Ja da din kloovn

Anmeld

25. september 2012

M (:

Aaaah.. Uha, jamen så har du nok selv ret på at det er en pige.. Hvis det er din indre stemme der siger det og ikke "bare" dit ønske der siger det, så tror jeg på at den er god nok det du fornemmer

Jeps og jeg viste ham den lille body på billedet da jeg kom hjem og så sagde han: "Eeeen, dreng?" Hahaha Ja da din kloovn

Det er min indre fornemmelse - og den har jeg egentlig haft fra dag ét. Kan slet ikke forestille mig at det er en dreng..

MEN jeg ville blive mindst lige så lykkelig for en søn, kønnet er fuldstændig ligegyldigt for mig, bare h*n er sund og rask!

Så vil helt klart sige at det er en fornemmelse og ikke et ønske, for jeg bliver lykkelig uanset! 

Haha, hvor er han sød.. Som om du ville klæde Silas og lillesøster i ens body'er.. 

Anmeld

25. september 2012

Clisolka

Tillykke tillykke med scanningen - og lillebror 

Anmeld

25. september 2012

B&J

ej hvor er det vidunderligt 2 vidunderlige drenge

og hvor er de bodyer søde

jamen det bliver jo mere vidunderligt næste år til JUL SÅ HAR DU 2 DRENGE

Anmeld

25. september 2012

Muhmi

M (: skriver:

Det er min indre fornemmelse - og den har jeg egentlig haft fra dag ét. Kan slet ikke forestille mig at det er en dreng..

MEN jeg ville blive mindst lige så lykkelig for en søn, kønnet er fuldstændig ligegyldigt for mig, bare h*n er sund og rask!

Så vil helt klart sige at det er en fornemmelse og ikke et ønske, for jeg bliver lykkelig uanset! 

Haha, hvor er han sød.. Som om du ville klæde Silas og lillesøster i ens body'er.. 

Okay, holder stadig på dreng, men tror helt klart din indre fornemmelse er den rigtige

Præcis.. Elsker hans naivitet

Anmeld

25. september 2012

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Tillykke tillykke med scanningen - og lillebror 

Taaark

Anmeld

25. september 2012

M (:

Muhmi skriver:

Okay, holder stadig på dreng, men tror helt klart din indre fornemmelse er den rigtige

Præcis.. Elsker hans naivitet

Uh, så bliver det spændende at se, om du og Andreas får ret, eller om jeg gør

Haha, mænd er så søde, når de er lidt naive.. 

Anmeld

25. september 2012

Muhmi

B&J skriver:

ej hvor er det vidunderligt 2 vidunderlige drenge

og hvor er de bodyer søde

jamen det bliver jo mere vidunderligt næste år til JUL SÅ HAR DU 2 DRENGE

Jamen det bliver nemlig HELT og aldeles vidunderligt Glæder mig så meget til at have to små krudtugler i huset hihihi

Jaah, synes nu også at de var rigtig søde, har også købt to andre med en traktor på, så de kan også matche med dem Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.