Inspireret af tråden om vores små særheder kommer her en tilsvarende tråd om de små tossede ting vores bedre / værre halvdel gør - både de regelmæssige og one-timers... Både nuværende og ekskærester gælder, så alle kan være med

Jeg starter selvfølgelig selv:
Alle ved at mænd som kan lave mad er sexede

Men jeg havde en kæreste som VIRKELIG var blevet forkælet derhjemme i sådan grad at han en alder af 20 år ikke havde det fjerneste begreb om selv de mest simple madlavningsfærdigheder og jeg fik tics af det til sidst.
Eksempler
Han skar stilken af champignoner helt af og smed den ud - spild af fin champignon, grrrr...
Og den værste: Første gang vi skulle lave mad sammen (spaghetti med kødsovs) skulle han stå for at koge spaghettien. Efter 1 minut begynder det at lugte brændt - manden havde simpelthen taget en håndfuld spaghetti og puttet i en gryde og fyret op på max - uden vand

Og blev meget fornærmet over hvor målløs jeg blev da jeg opdagede det - for "hvor fanden skulle han da vide det fra at der skal vand i"...

Min nuværende dejlige mand har lid bedre koncept om madlavning, men alligevel kan han på bedste svenskervis sluge en hotdog med REJESALAT på når han har tømmermænd- it groces me out!!!

Den vender jeg mig aldrig til - godt vi skal bo i DK, så er det slut med det

Hvad med jeres mænd?
Anmeld