Kærestens små særheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Inspireret af tråden om vores små særheder kommer her en tilsvarende tråd om de små tossede ting vores bedre / værre halvdel gør - både de regelmæssige og one-timers... Både nuværende og ekskærester gælder, så alle kan være med

Jeg starter selvfølgelig selv:

Alle ved at mænd som kan lave mad er sexede    Men jeg havde en kæreste som VIRKELIG var blevet forkælet derhjemme i sådan grad at han  en alder af 20 år ikke havde det fjerneste begreb om selv de mest simple madlavningsfærdigheder og jeg fik tics af det til sidst.
Eksempler
Han skar stilken af champignoner helt af og smed den ud - spild af fin champignon, grrrr...

Og den værste: Første gang vi skulle lave mad sammen (spaghetti med kødsovs) skulle han stå for at koge spaghettien. Efter 1 minut begynder det at lugte brændt - manden havde simpelthen taget en håndfuld spaghetti og puttet i en gryde og fyret op på max - uden vand   Og blev meget fornærmet over hvor målløs jeg blev da jeg opdagede det - for "hvor fanden skulle han da vide det fra at der skal vand i"...

Min nuværende dejlige mand har lid bedre koncept om madlavning, men alligevel kan han på bedste svenskervis sluge en hotdog med REJESALAT på når han har tømmermænd- it groces me out!!!   Den vender jeg mig aldrig til - godt vi skal bo i DK, så er det slut med det

Hvad med jeres mænd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2009

Lusi

Hihi der er sgu mange ting

-Han brokker sig altid over jeg ik kan slappe af, når vi skal se film f.eks, kan jeg sidde i 10 min. og så skal jeg liiige støvsuge eller gøre rent.

- Han tager altid joggingtøj på ligeså snart han kommer ind af døren og tøjet ligger så ud over hele lejligheden, men er jeg så også selv begyndt at tage slap-af-tøj på 

- Han skal altid lige se i gemmerne om vi ik har noget usundt at putte i munden, om aftenen.

- Der kan ligne et bombet lokum hjemme, uden han ser det, men hans kontor skal være CLEAN!!!

- Han vipper med sine tæer, kan virkelig irritere mig, ved ikke lige helt hvorfor, men mange småting kan pisse mig af
som f.eks når folk smasker eller man sidder og trykker på en kuglepen.. Unødige lyde..

Nå men er jo de ting der gør man elsker dem... er det ik?

Anmeld

23. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Puhhhh jeg aner ikke hvor jeg skal begynde

Han SKAL spise sin morgenmad i den rette rækkefølge: mamelade, ost, pålægschokolade.

Underbukser er lagt i farveorden i skuffen.

Han er også "en af dem", der ikke spiser enden på noget

Han tager strømper på som det første om morgenen

Vores cd'er skal stå i alfabetisk orden

Og der er sikkert mere, men jeg holder her

Anmeld

23. maj 2009

LauraLW

for filan da...

Mange ting, her er lidt af det:

- Nuldrer sine cowboybukser... altså når han bare sidder i sofaen og ser tv etc, sidder han og nuldrer stoffet mellem to fingre. Dette medfører selvsagt slidte bukseben samt ufattelig hård hud på de to fingre.

- Han skal ligge i en helt bestemt stilling for at falde i søvn... kalder den nato-stillingen.

- Kan spise HELE TIDEN. Også selvom man er mæt efter aftensmaden, så sidder han allerede og planlægger hvad han skal snacke... han er er tynd som en pind, så aner virkelig ikke hvor han gør af det.

- Ifølge ham selv, så er det efterhånden lidt af en dårlig vane at han hele tiden smider sin Ipod væk... (leder efter den nu igen her i skrivende stund).

- Husker ekstremt dårligt! Jeg har titlen som hans sekretær (intet frækt i det), da jeg skal minde ham om alt.

- Har et konstant nusse-behov. ALTID får man smidt en arm eller et ben hen over sig, hvorefter manden brøler NUSH!!!!

etc. etc. etc.

Anmeld

24. maj 2009

saxa

Uha.. Jamen kan da nok lige nævne et par stykker (ud af mange særheder)

- Uanset hvilken restaurent vi er ude at spise på, bestiller han altid                   
  Herregårdsbøf m. pommes og beanaise(staves?)

- Han går ALTID i sine rimelig udslidte sandaler, uanset vejr og vind

- Selv når han har fri, går han for det meste i arb.tøj eller joggingbukser.

- Spiser aldrig grøntsager til maden (irreterende kun at lave til sig selv)

- Ligger altid på sofaen, istedet for at sidde..

osv osv.. Men klager nu ikke over ham (Kun en lille smule)..

Anmeld

24. maj 2009

Lusi

saxi skriver:

Uha.. Jamen kan da nok lige nævne et par stykker (ud af mange særheder)

- Uanset hvilken restaurent vi er ude at spise på, bestiller han altid                   
  Herregårdsbøf m. pommes og beanaise(staves?)

- Han går ALTID i sine rimelig udslidte sandaler, uanset vejr og vind

- Selv når han har fri, går han for det meste i arb.tøj eller joggingbukser.

- Spiser aldrig grøntsager til maden (irreterende kun at lave til sig selv)

- Ligger altid på sofaen, istedet for at sidde..

osv osv.. Men klager nu ikke over ham (Kun en lille smule)..

Man skulle tro du havde skrevet om min mand
Alt stemmer nemlig, bortset fra den med de udslidte sandaler..

og så spiser han SLET ikke grøntsager.. eller frugt for dén sagd skyld..

Kan dog til nød spise et æble, HVIS jeg skær det ud til ham.. Thomas 5 år..hihi

Anmeld

24. maj 2009

saxa

Man skulle tro du havde skrevet om min mand
Alt stemmer nemlig, bortset fra den med de udslidte sandaler..

og så spiser han SLET ikke grøntsager.. eller frugt for dén sagd skyld..

Kan dog til nød spise et æble, HVIS jeg skær det ud til ham.. Thomas 5 år..hihi

Ej hvor pudsigt.. Hehe.. Jamen Dan kan også lige tage en banan i ny og næ.. Men ikke æbler...  Gider faktisk ikke andet frugt end bananer.. Han kan også godt gå med på den med at kigge efter alle de søde sager (og spiser slik næsten hver aften - uden at tage et gram på)

Anmeld

24. maj 2009

Lusi

saxi skriver:

Ej hvor pudsigt.. Hehe.. Jamen Dan kan også lige tage en banan i ny og næ.. Men ikke æbler...  Gider faktisk ikke andet frugt end bananer.. Han kan også godt gå med på den med at kigge efter alle de søde sager (og spiser slik næsten hver aften - uden at tage et gram på)

Bananer kan Thomas så ikke fordrage..

Men ja han er også ret tynd.. Han har dog taget 10 kg på, på de to år vi har været sammen, men er mere fordi han spiser mere regelmæssigt nu og får mere rigtig mad..
Men er stadig tynd..
Snyyyyyyyyyyyyyyyyd!!!

Anmeld

24. maj 2009

saxa

Lykke86 skriver:

Bananer kan Thomas så ikke fordrage..

Men ja han er også ret tynd.. Han har dog taget 10 kg på, på de to år vi har været sammen, men er mere fordi han spiser mere regelmæssigt nu og får mere rigtig mad..
Men er stadig tynd..
Snyyyyyyyyyyyyyyyyd!!!

Oki.. Var lige ved at være bange for det var den samme mand..  Hehe..
Ja det er sq snyd.. Jeg skal bare kigge på en pose chips eller andet, så sidder de der...

Anmeld

24. maj 2009

Lusi

saxi skriver:

Oki.. Var lige ved at være bange for det var den samme mand..  Hehe..
Ja det er sq snyd.. Jeg skal bare kigge på en pose chips eller andet, så sidder de der...

Ja det kender jeg også lidt for godt selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.