Kombivogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Laerche

Er der nogle, der har erfaringer med kombivogne?

Vi er meget i tvivl om, hvilken vi skal købe og der er så mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Michalala

Vi har købt trille viper. Fordi den kunne være i vores bil, har en stolede større lift, har store hjul og drejelige forhjul.

Vores datter er ikke så gammel endnu (4 uger) så kan ikke sige så meget om den er pengene værd. Er rigtig glad for at gå med den. Syntes dog ikke helt styret er justerbart nok da det ikke kan justeres vandret. Er spændt på om stellet ruster da jeg har hørt både godt og skidt om trille. Men det var den det passede bedst til vores behov

Anmeld

25. september 2012

Michalala

Michalala skriver:

Vi har købt trille viper. Fordi den kunne være i vores bil, har en stolede større lift, har store hjul og drejelige forhjul.

Vores datter er ikke så gammel endnu (4 uger) så kan ikke sige så meget om den er pengene værd. Er rigtig glad for at gå med den. Syntes dog ikke helt styret er justerbart nok da det ikke kan justeres vandret. Er spændt på om stellet ruster da jeg har hørt både godt og skidt om trille. Men det var den det passede bedst til vores behov

Hov ups. Den har en lidt større lift.

Anmeld

26. september 2012

Laerche

Okay, tak for dit svar.

Vi har næsten besluttet os for en flip flap aston kombivogn.

Nogle, der har erfaringer med denne?

Anmeld

26. september 2012

HeidiØ

Laerche skriver:

Okay, tak for dit svar.

Vi har næsten besluttet os for en flip flap aston kombivogn.

Nogle, der har erfaringer med denne?

Sådan en har vi! VI har været glade for den, da det er en kombivogn med ret stort liggemål! MEN.. til gengæld sys jeg efterhånden den er lidt lille i det, Wiliam er lige blevet 1 år og måler 81 cm og vejer 10,8 kg.. Og derudover var liften ikke specielt god da den er blød i siderne. Klapvognen har vi droppet og købt en emmaljunga nitro city. Autostolen brugte vi til han var 6 mdr

Men altså.. den er god til prisen, LÆKKER at køre med og stort liggemål i forhold til det er en kombivogn. Det er først nu vi er blevet lidt træt af den!

Anmeld

26. september 2012

Maja!

vi har den fra stokke, har været ekstrem glad for den, og kan varmt anbefale den.. den er genial, specielt hvis man også køber autostolen der passer på stellet.. vi bruger kun klapvognsdelen nu (min datter er 1 år) og det er et af de bedste køb jeg har gjort mig..

Anmeld

26. september 2012

Pigent

Laerche skriver:

Er der nogle, der har erfaringer med kombivogne?

Vi er meget i tvivl om, hvilken vi skal købe og der er så mange

Jeg vil anbefale Emmaljunga Edge Duo Combi på Sport Cryptonite stel. 

Anmeld

26. september 2012

Tanja1234

Vi har en Concord Neo og har bare været så glade for den hele vejen igennem.

Vores autostol (den lille) passede i stellet og det var bare skønt når man skal handle med en lille baby. Hun kunne fortsætte med at sove lige så sødt, mens mor gik ud og shoppede eller hvor vi nu skulle hen

Liggemålet er selvfølgelig mindre i liften end en traditionel barnevogn men det har vi klaret ved at købe en brugt vogn til 300 kr. som hun kan sove i herhjemme.

Idag er hun 1 ½ år og vi bruger stadig klapvognsdelen. Når vi er ude, kan den ligges ned så hun også kan sove i den.

Det har især været praktisk med combivogn mens vi havde en lille bil, men selvom vi nu har en stor bil, vil jeg absolut genbruge combivognen når vi engang skal have nr. to. Man kan stort set heller ikke se at den har været brugt, selvom den har fulgt os alle vegne de sidste 18 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.