Insemination ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.107 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg ikke ønsker at nogle jeg kender skal vide jeg har tænkt på dette.

Jeg er mor, på knapt 22 år og har et barn snart 2 år. Jeg ønsker mig brændende et barn til, inden mit barn bliver mere end 3-4 år. Jeg har ingen kæreste eller nogle i kikkerten, så udsigten ser lidt lang ud.

Jeg har så tænkt lidt på et donorbarn og min søster har selv spurgt hvorfor jeg ikke vælger den løsning?

- Men hvordan ville folk reagere?

- Ville de gøre det på en der er så ung?

- Hvad koster det osv?

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

baby012

Anonym skriver:

Jeg er anonym da jeg ikke ønsker at nogle jeg kender skal vide jeg har tænkt på dette.

Jeg er mor, på knapt 22 år og har et barn snart 2 år. Jeg ønsker mig brændende et barn til, inden mit barn bliver mere end 3-4 år. Jeg har ingen kæreste eller nogle i kikkerten, så udsigten ser lidt lang ud.

Jeg har så tænkt lidt på et donorbarn og min søster har selv spurgt hvorfor jeg ikke vælger den løsning?

- Hvad koster det osv?

Tak

Mener man skal være over 25-26 før de gør det

Men er slet ikke sikker.. 

Ville selv ikke reagere negativt på det (: 

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Mener man skal være over 25-26 før de gør det

Men er slet ikke sikker.. 

Ville selv ikke reagere negativt på det (: 

Tusind tak for dit svar

Ja hvis man skal være mere end 25 år er udsigten lang

Anmeld

26. september 2012

dorthemus

Jeg ville vente og se hvad de næste år bringer, du er stadig meget ung

Hilsen en mor til et donorbarn....som selv fik mit barn som 39 årig.

Anmeld

26. september 2012

Zafir

Hvis du allerede har 2 børn, så har de jo hinanden nu.

Det er en stor beslutning at få et donor barn og ikke noget der skal gøres som en grille.

I øvrigt har du rigeligt med tid til at finde en kæreste. Og Hej har fx 6½ år mellem mine unger, det er super. :-)

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg ville vente og se hvad de næste år bringer, du er stadig meget ung

Hilsen en mor til et donorbarn....som selv fik mit barn som 39 årig.

Tak for svar.

Det kan du have ret i.

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Hvis du allerede har 2 børn, så har de jo hinanden nu.

Det er en stor beslutning at få et donor barn og ikke noget der skal gøres som en grille.

I øvrigt har du rigeligt med tid til at finde en kæreste. Og Hej har fx 6½ år mellem mine unger, det er super. :-)

Jeg har kun 1 barn, og ville gerne have de var tæt aldersmæssigt på hinanden.

Og det er ikke fordi jeg bare vil at et bonor barn, det nogle tanker jeg fik mig fordi fx min søster og 2 andre har spurgt hvorfor jeg ikke valgte den beslutning.

Det jeg tænker mest er, ville den lille ny forstå når den blev ældre hvorfor den ikke har en far, som mit andet barn har.

Anmeld

26. september 2012

BabyMus

Anonym skriver:

- Hvad koster det osv?

Tak

Du kan jo evt. kigge på denne hjemmeside, og købe bogen. (:

Jeg har købt den, da jeg selv står i samme situation. (:

http://www.selvvalgtsinglemor.dk/

Anmeld

26. september 2012

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Du kan jo evt. kigge på denne hjemmeside, og købe bogen. (:

Jeg har købt den, da jeg selv står i samme situation. (:

http://www.selvvalgtsinglemor.dk/

Tusind tak for dit svar. Jeg kigger på det med det samme

Anmeld

28. september 2012

Mutti2

Anonym skriver:

- Hvad koster det osv?

Tak

Halløjsa 

Det er jo 100% din beslutning Så hvad alle andre siger og tror er op til dem. Og det er jo helt op til dig om du vil dele med dem at det er et donor barn.

Det er en rigtig god ide at læse bogen: "selvvalgt singlemor til donorbarn" Jeg lånte den på biblioteket, og har siden overvejet at købe den alligevel Fantastisk bog, der giver svar på mange af de spm man går og har. 

Det er meget forskelligt fra sted til sted hvad det koster.

Jeg kan give et eks. fra Gaia klinikken i Hobro.... (www.graviditetsklinik.dk) Hvis du er der fra området kan de helt sikkert anbefales. De er så rare og behagelige deroppe.

Jeg gav 500 kr for en konsultation eller en forhåndssamtale. 

Og nu her når jeg skal insemineres skal jeg give

2000 kr for inseminationen og

1800 kr for spermen. (jeg har valgt åben donor igennem dem, så jeg ikke behøver at tage stilling til om jeg vil have en studerende eller en læge , efterfølgende kan jeg købe en udvidet profil, således at mit barn kan få mere at vide når det bliver større)

Det bliver ialt 3800 jeg skal af med nu her, + de 500 jeg har betalt tidligere.

Håber det giver mening og ikke er alt for rodet

Da du har et barn i forvejen er du nødt til at få det gjort i det private Og så vidt jeg husker er der ingen alders grænse på

Min familie har ikke taget det så pænt..... Men på den anden side ved de godt at de ikke har noget at skulle have sagt, og når først bebs er på vej skal de helt sikkert nok indfinde sig med det

Til gengæld er jeg MEGET overrasket over omgangskredsens reaktion De har alle været ENORMT støttende, og synes det er en fantastisk beslutning. Folk viser virkeligt interesse i det, og det har faktisk betydet at nogle er kommet mig tættere på livet efter at det så småt er kommet ud

Hvis ikke støtten fra omgangskredsen havde været så enorm, er jeg ikke sikker på at jeg havde kunnet gennemføre det

Jeg er selv enlig mor, på 27 og har den skønneste lille pige på 4.

Jeg har overvejet donor-barnet siden min datter var få mdr gammel, og nu er tiden helt rigtigt til det. Og fordi vi vælger at få et barn mere på denne måde, er det jo ikke ens betydning med at vi fravælger mændende Vi vælger bare børnene til. Så må mændende komme senere

Jeg skal da også helt sikkert have flere børn senere hen

Håber du kan bruge mit svar til en smule, ellers er du velkommen til at skrive i privaten

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.