Fik et chok i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.413 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Anonym trådstarter

Er anonym, og I vil om lidt finde ud af hvorfor.

I nat ville min kære kæreste hygge lidt, og det ville jeg sådan set også. Desværre fik jeg dog min menstruation igår, så det var uden sex.

Da jeg var barn var jeg udsat for seksuelle overgreb med fuldbyrdet samleje.

I går da min kæreste så gør tilnærmelser til mig (det skal lige siges, at vi begge sover), får jeg praktisk talt smidt en stiv ... i hovedet og jeg blev simpelthen så forskrækket og jeg kunne slet ikke gennemføre noget kort tid efter.

Det er fandeme sindssygt, at det stadig præger mig på den måde.

jeg er bare så dårlig til at sige noget, så det var først bagefter, at det gik op for ham, at jeg havde haft en skidt oplevelse.

Øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

I nat ville min kære kæreste hygge lidt, og det ville jeg sådan set også. Desværre fik jeg dog min menstruation igår, så det var uden sex.

I går da min kæreste så gør tilnærmelser til mig (det skal lige siges, at vi begge sover), får jeg praktisk talt smidt en stiv ... i hovedet og jeg blev simpelthen så forskrækket og jeg kunne slet ikke gennemføre noget kort tid efter.

jeg er bare så dårlig til at sige noget, så det var først bagefter, at det gik op for ham, at jeg havde haft en skidt oplevelse.

Øv!

jeg har selv været ude for 2 sexuelle overgreb i mine teenage år, og nej det er bare ikke nemt at komme over.. det sidder dybt i en desværre

jeg er sikker på din kæreste nok er meget ked af det for det var jo ikke hans mening, men du skal nu alligevel have et  her fra

det eneste du kan gøre for at komme "videre" er nok at arbejde aktivt med en psykolog omkring det.. men om det forsvinder helt ved man aldrig..

men syndes det er rart at høre at andre end mig godt kan have og nyde sex med sin kæreste trods dårlige oplevelser som yngre     så klap dig selv på skulderen  

Anmeld

25. september 2012

2721

Hej
Kæmpe Knus til dig

Jeg tror altid, der vil være situationer hvor man reagere som du gjorde. Det er jo ikke noget man glemmer.
Jeg tror Du var uforberedt og det derfor trickede nogle gamle følelser i dig.
Sådan har jeg det ihvertfald.
Håber du er okay og kan tale med din kæreste om det.

Anmeld

25. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Øv!

Anmeld

25. september 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Øv!

Det er da oz lidt en måde at gøre tilnærmelser på

Anmeld

25. september 2012

Mathilde

Jeg tror sådanne overgreb ligger dybere i os end vi regner med...

Ved din kæreste hvad du har oplevet? Jeg synes det er en uheldig måde at gøre tilnærmelser på og jeg ville også få det rigtig dårligt, hvis det var mig.

Jeg synes i skal tale om det og så skal det være legalt for dig at sige fra, hvis du får det dårligt. Ellers kunne jeg forestille mig, at det føles som endnu et overgreb, selvom det er ens kæreste.

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Det er da oz lidt en måde at gøre tilnærmelser på

Vi har sådan lidt en ting med at vågne om natten og dyrke sex. Vi er ofte total trætte når vi går i seng, men kan stadig have lyst..

Så det skal ikke opfattes så voldsomt, som det måske lyder

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Jeg tror sådanne overgreb ligger dybere i os end vi regner med...

Ved din kæreste hvad du har oplevet? Jeg synes det er en uheldig måde at gøre tilnærmelser på og jeg ville også få det rigtig dårligt, hvis det var mig.

Jeg synes i skal tale om det og så skal det være legalt for dig at sige fra, hvis du får det dårligt. Ellers kunne jeg forestille mig, at det føles som endnu et overgreb, selvom det er ens kæreste.

Ja, det er min kæreste gennem 9 år, så han ved godt hvad der er foregået.

Han var også rigtig ked af det, fordi han nok ikke havde tænkt over, hvor voldsomt det virkede på mig.

Planen er at jeg lige vil snakke med ham om det når jeg kommer hjem i dag, men han sendte mig en sms i morges om, at han var rigtig ked af, hvis han havde været for voldsom ved mig.

Han er altså en god mand..

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Hej
Kæmpe Knus til dig

Jeg tror altid, der vil være situationer hvor man reagere som du gjorde. Det er jo ikke noget man glemmer.
Jeg tror Du var uforberedt og det derfor trickede nogle gamle følelser i dig.
Sådan har jeg det ihvertfald.
Håber du er okay og kan tale med din kæreste om det.

Jeg følte ikke, at jeg blev forulempet igen eller noget, men jeg kunne sagtens mærke de der følelser, jeg forbinder med overgrebene..

Det sidder desværre stadig dybt i mig.. Men er heldigvis kommer meget langt og lever nu et relativ normalt liv med min kæreste osv.

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg har selv været ude for 2 sexuelle overgreb i mine teenage år, og nej det er bare ikke nemt at komme over.. det sidder dybt i en desværre

jeg er sikker på din kæreste nok er meget ked af det for det var jo ikke hans mening, men du skal nu alligevel have et  her fra

det eneste du kan gøre for at komme "videre" er nok at arbejde aktivt med en psykolog omkring det.. men om det forsvinder helt ved man aldrig..

men syndes det er rart at høre at andre end mig godt kan have og nyde sex med sin kæreste trods dårlige oplevelser som yngre     så klap dig selv på skulderen  

Hej

Det sidder rigtig dybt i en, desværre. Jeg har siden mit 13. år gået til psykolog med speciale i incest-sager og havde et meget intensivt forløb, som gjorde mig meget stærkere.

Men det forsvinder aldrig, det er helt sikkert. Man lærer at leve med det.

Jeg nyder min kæreste fuldt ud og vi har et velfungerende liv, også sexliv.  Vi har bare nogle "regler" for, hvor han ikke må røre mig eller ikke må røre mig for meget. Han er normalt rigtig god til at læse min signaler - både under sex, men også generelt. Jeg behøver sjældent at forklare mig osv.

Han er en god kæreste, der passer godt på mig og som er god ved mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.